ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τρίτη, 03/06/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Το προφίλ του καταναλωτή στο σούπερ μάρκετ

    Το προφίλ του καταναλωτή στο σούπερ μάρκετ

    05/04/2024, 9:18 πμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Το προφίλ του μέσου Έλληνα καταναλωτή στα καταστήματα των σούπερ μάρκετ σκιαγραφεί η έρευνα Shopper Trends της NielsenIQ. Ειδικότερα, ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό.

    Οι κύριες αγορές του νοικοκυριού πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, ενώ αντίστοιχα, οι συμπληρωματικές/έκτακτες αγορές πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 2 φορές την εβδομάδα, σε καταστήματα όχι μίας, αλλά παραπάνω από 2 διαφορετικών λιανεμπορικών αλυσίδων.

    Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το ποσό της μηνιαίας δαπάνης για τα ψώνια του νοικοκυριού στο σούπερ μάρκετ υπολογίστηκε από τους ερωτώμενους στα 329 ευρώ, προσαυξημένο κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτελώντας μάλιστα και την υψηλότερη τιμή της τελευταίας τετραετίας, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από την έρευνα. Η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος είναι στα 352 ευρώ, ωστόσο υψηλότερα από αγορές με μεγαλύτερο ΑΕΠ, όπως η Γερμανία, με την κατάταξη της τελευταίας να μπορεί να ερμηνευθεί από την ισχυρή παρουσία των μεγάλων εκπτωτικών καταστημάτων και την ευρεία γκάμα των επιλογών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

    Αναφορικά με το θέμα των τιμών και των προσφορών, οι αγοραστές δηλώνουν ότι αισθάνονται τις τιμές να αυξάνονται και ως μηχανισμός συγκράτησης των προϋπολογισμών τους αποτελεί κυρίως η επικέντρωση τους στην προμήθεια βασικών ειδών και ο περιορισμός ενδεχόμενων πολυτελειών. Μάλιστα, σχεδόν 2 στους 3 αγοραστές δηλώνουν ότι έχουν ικανοποιητική γνώση των τιμών των προϊόντων που βρίσκονται μέσα στο καλάθι τους και αγοράζουν σε τακτική βάση και με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι σε θέση να αντιληφθούν τις όποιες αλλαγές της τιμής.

    Όσον αφορά στις προωθητικές ενέργειες αυτές φαίνεται να επηρεάζουν την πιστότητα στις μάρκες αλλά και στα καταστήματα με 1 στους 4 αγοραστές να δηλώνει πως αλλάζει είτε μάρκα είτε κατάστημα, ανάλογα με το που έχει τις καλύτερες προσφορές για το συγκεκριμένο αγοραστικό του ταξίδι.

    Οι προϊοντικές κατηγορίες που εντοπίζονται με τη μεγαλύτερη συχνότητα μέσα στο καλάθι του αγοραστή αφορούν τα βασικά είδη διατροφής, κυρίως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι αμυλούχες κατηγορίες και τα λοιπά γαλακτομικά. Ο καταναλωτής επιλέγει κυρίως φρέσκο κρέας, πουλερικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά αλλά και φρέσκο γάλα. Επίσης επιλέγει snacks, σοκολάτες / μπισκότα αλλά και αναψυκτικά.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοNATO: Η Ουκρανία κατέστρεψε το 15% δυναμικότητας της Ρωσίας
    επομενο Αναστάτωση από εξαφάνιση 33χρονης

    σχετικα νεα

    Eurobank: Επενδύει στρατηγικά στην Κρήτη και ενισχύει τον διάλογο με την επιχειρηματική κοινότητα

    02/06/2025, 4:28 μμ

    Η Eurobank Ergasias Υπηρεσιών και Συμμετοχών Α.Ε. ανακοινώνει την τιμολόγηση έκδοσης Πρόσθετων Μέσων Κατηγορίας 1 (Additional Tier 1) ύψους €500 εκατ.

    29/05/2025, 4:58 μμ

    Νέο πενταετές στρατηγικό σχέδιο για τις εξαγωγές έως το τέλος του 2025

    28/05/2025, 11:30 μμ

    Αύξηση 7,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων που παρέχουν καταλύματα, το πρώτο τρίμηνο του 2025

    28/05/2025, 11:00 μμ

    Eurobank: Πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα που διαθέτει το JPMorgan ELTIFs – Multi-Alternatives Fund

    27/05/2025, 4:58 μμ

    Εκτέλεση προϋπολογισμού: Πρωτογενές πλεόνασμα στα 5,148 δισ. – Πάνω από τον στόχο τα φορολογικά έσοδα

    26/05/2025, 11:30 μμ
    Ροη ειδησεων

    Συζητείται σήμερα στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής ο νέος ΚΟΚ – Βαριές ποινές και τσουχτερά πρόστιμα

    03/06/2025, 7:27 πμ

    Αλέξης Καλοκαιρινός για την παραχώρηση των Ενετικών Τειχών: «Καλή στιγμή, μεγάλη ευθύνη»

    02/06/2025, 11:30 μμ

    Η Μόσχα πρότεινε στο Κίεβο μερική κατάπαυση του πυρός – Συμφωνία για νέα ανταλλαγή αιχμαλώτων

    02/06/2025, 11:00 μμ

    Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου: «Πέρασε» το ψήφισμα για τη διατήρηση της ΔΟΥ Ηρακλείου ως Α΄ Τάξης

    02/06/2025, 10:30 μμ

    Τον Ιούλιο η απόφαση για τις υπερκοστολογήσεις στην Εγνατία Οδό – Ενοχή για επτά κατηγορούμενους πρότεινε η εισαγγελέας

    02/06/2025, 10:00 μμ

    Δεν κάθονται στο ίδιο τραπέζι Γιαννακόπουλος και Αγγελόπουλοι – Βρούτσης: «Αν δεν έρθουν θα διακοπεί οριστικά το πρωτάθλημα»

    02/06/2025, 9:30 μμ

    Αγροτοκτηνοτρόφοι Κρήτης: «Δεν γίνεται για μια χούφτα ανθρώπων να την πληρώνουμε όλοι»

    02/06/2025, 9:00 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.