Έχοντας ως βάση ακόμη μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματά του, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει σταθερά την αναπτυξιακή του πορεία, με έμφαση στην καινοτομία και νέα προϊόντα που έρχονται φέτος, επιτυγχάνοντας να παραμένει οδηγός των εξελίξεων.
Αυτό έγινε άλλωστε εμφανές στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπου περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων δήλωσαν πως “Tomorrow is Smart”, το μότο που συμπυκνώνει τη στρατηγική του ομίλου.
Οι συνεργάτες του Δικτύου έκαναν μια αποτίμηση του 2023 και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, με γνώμονα τις εξελίξεις στην αγορά και με τις τις ανάγκες των πελατών πάντα στο επίκεντρο. Ειδικότερα, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο του retail και η χρήση των έξυπνων συσκευών ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.
“Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες“, τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Η ανάπτυξη σε νούμερα και το ρεκόρ πωλήσεων
Τη χρονιά που πέρασε η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας τους 13.5 εκατ. πελάτες. Την ίδια ώρα ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ η αλυσίδα πέτυχε και όλους τους στόχους της στις telco υπηρεσίες.
Σε όλα τα “μέτωπα” ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε τους στόχους του. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά και οι επιδόσεις του ομίλου ήταν αξιοσημείωτες. Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συνδέσεις COSMOTE TV ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρικές συνδέσεις.
Στα κινητά ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε σταθερά Νο1, ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγοράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), ενώ μεγάλη απήχηση είχαν στους καταναλωτές, για μια ακόμη χρονιά, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint.
Τι έρχεται μέσα στο 2024, οι τεχνολογίες που θα ξεχωρίσουν
Και τη νέα χρονιά ο πήχης τίθεται υψηλά. Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στοχεύει να δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Η στρατηγική περιλαμβάνει ενίσχυση του δικτύου με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop για τη διευκόλυνση των πελατών.
Με τις δυνατότητες που δίνει σήμερα η έξυπνη τεχνολογία να είναι αμέτρητες, το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα εστιάσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Συσκευές που μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως μέσα από το smartphone ή το tablet τους, απολαμβάνοντας περισσότερη άνεση, ασφάλεια και εξοικονόμηση ενέργειας. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν μια μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, οι Tech Experts, οι σύμβουλοι τεχνολογίας, θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν την εγκατάσταση, και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.
“Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια“, τόνισε ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.