«Διατηρούμε την ψυχραιμία μας, αλλά τις τελευταίες ημέρες κάνουμε καθημερινές συναντήσεις προκειμένου να βλέπουμε νέα προβλήματα» ανέφερε μιλώντας στο ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1 και τον Κώστα Μπογδανίδη, το μέλος της Διοίκησης του Σωματείου Καταστηματαρχών Μηχανών Γραφείου κ. Νίνα Γεραρχάκη.
Όπως ανέφερε η κ. Γεραρχάκη, το βασικό πρόβλημα των τελευταίων ημερών είναι η διαχείριση του χρόνου, καθώς οι πιέσεις είναι ασφυκτικές σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου που θεωρητικά πρέπει να είναι έτοιμο έως και τις 29 Φεβρουαρίου.
Όπως υποστήριξε το μέλος του Συλλόγου υπάρχουν πάρα πολλές ασυμβατότητες μεταξύ μηχανών και λειτουργικών συστημάτων, οπότε σε καθημερινή βάση λαμβάνονται νέα Roll Outs για να δίνονται σε καθημερινή πλέον βάση νέες αναβαθμίσεις.
Τόνισε πάντως πως χρειάζεται ψυχραιμία και υπομονή, διευκρινίζοντας πως όσοι έχουν ταμειακές μηχανές που τις απέκτησαν μετά τον Αύγουστο του 2023 δεν χρειάζεται να κάνουν αναβάθμιση.
Η κ. Γεραρχάκη είπε ότι είναι κρίσιμο για τους επιχειρηματίες να λάβουν το σχετικό email από την ΑΑΔΕ, επισημαίνοντας πως τα πράγματα το τελευταίο διάστημα πρέπει να τρέξουν πιο γρήγορα από κάθε άλλη φορά.
Σε σχέση με την εστίαση τόνισε πως υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα αναφέροντας πως όλοι οι επιχειρηματίες θα πρέπει να διασυνδέσουν τις μηχανές με τα POS σε πρώτη φάση και μέσα στο καλοκαίρι να τις αντικαταστήσουν.
Αναφερόμενη στο κόστος αναβάθμισης υποστήριξε πως διαφέρει ανάλογα με την εταιρία αλλά είναι πολύ υψηλό, γι’ αυτό και συνέστησε στους επιχειρηματίες να ενεργοποιήσουν σχετικά Vouchers. Παρ’ όλα αυτά διευκρίνισε πως η σχετική πλατφόρμα επιδότησης έχει ανοίξει και κλείσει τρεις φορές ως τώρα και αναμένεται το άνοιγμα της για τέταρτη φορά.
«Από την αρχή αυτού του έργου μέχρι και σήμερα ήταν όλα πάρα πολύ δύσκολα στο να γίνουν» ανέφερε η κ. Γεραρχάκη.