ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Κυριακή, 18/05/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Άμεσες ενημερώσεις του ΕΦΚΑ για συνταξιούχους

    Άμεσες ενημερώσεις του ΕΦΚΑ για συνταξιούχους

    15/05/2024, 7:26 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Επεκτάθηκε και σε μισθωτούς και μη μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, το πιλοτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, με βάση το οποίο ενημερώνονται προκαταβολικά όσοι βρίσκονται πολύ κοντά στη συνταξιοδότηση. Πρόκειται για συνέχεια της πρωτοβουλίας που είχε ξεκινήσει από τις αρχές του έτους για υποψήφιους συνταξιούχους, που προέρχονται από το δημόσιο τομέα, έτσι ώστε να περιοριστούν οι καθυστερήσεις κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Παράλληλα με μια δεύτερη πιλοτική προσπάθεια, συγκεκριμένα υποκαταστήματα του Φορέα, ξεκίνησαν διαδικασία άμεσης επικοινωνίας, με ασφαλισμένους που είχαν κλείσει ραντεβού για επίλυση συγκεκριμένου ασφαλιστικού προβλήματός τους. Σε ένα ποσοστό που έφτασε το 40%, οι ασφαλισμένοι εξυπηρετήθηκαν τηλεφωνικά, το πρόβλημά τους τακτοποιήθηκε και έτσι, δεν χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί το προγραμματισμένο ραντεβού, σε μια απόπειρα περαιτέρω απεγκλωβισμού των υποστελεχωμένων έτσι και αλλιώς, υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.

    Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τη διαδικασία έγκαιρης ενημέρωσης εργαζομένων που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας για περίπου 2.500 δικαιούχους του Δημοσίου Τομέα, οι οποίοι πρόκειται εντός της τρέχουσας χρονιάς να συνταξιοδοτηθούν, κάτι ανάλογο βρίσκεται σε εξέλιξη και για εργαζόμενους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.


    Η διαδικασία έχει ξεκινήσει πριν από τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα και υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε τουλάχιστον 500 οι ασφαλισμένοι – εργαζόμενοι, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Φορέα για την επικείμενη συνταξιοδότησή τους. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ενημέρωση όλων των εν δυνάμει συνταξιούχων, κάτι που αναμένεται να συμβεί έως τις αρχές του καλοκαιριού.

    Στόχος της συγκεκριμένης διαδικασίας, που λαμβάνει χώρα με χρήση και του τηλεφωνικού κέντρου 1555, είναι οι ενδιαφερόμενοι να ετοιμαστούν έγκαιρα, συγκεντρώνοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά με το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Έτσι, όταν θα χρειαστεί να τα προσκομίσουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ θα περιοριστεί ο κίνδυνος να εντοπιστούν τυχόν ελλείψεις, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.

    Άλλωστε, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, συνήθως αποτελούν περιπτώσεις διαδοχικής ασφάλισης, με την έννοια ότι είναι δύσκολο να έχουν παραμείνει σε έναν εργοδότη για το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Ακόμα χειρότερα, που σε αρκετές περιπτώσεις, εμπλέκονται για τη συνταξιοδότηση, περισσότερα του ενός, πρώην Ασφαλιστικά Ταμεία, νυν διευθύνσεις του Φορέα. Για το λόγο αυτό, κρίθηκε απαραίτητο από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ να συνεχιστεί και να επεκταθεί η διαδικασία ενημέρωσης και γι’ αυτή την κατηγορία των ασφαλισμένων που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.


    Σε σχέση με το δεύτερο πιλοτικό πρόγραμμα, που «τρέχει» ταυτόχρονα, πρόκειται για μια πρωτοβουλία που εφαρμόστηκε στα υποκαταστήματα του Συντάγματος και της Αγίας Παρασκευής. Εκεί διαπιστώθηκε ότι υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω απεγκλωβισμού των ραντεβού και για το λόγο αυτό ξεκίνησε η προκαταβολική τηλεφωνική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους ασφαλισμένους.

    Ας σημειωθεί ότι τα ραντεβού που είχαν κλειστεί, δεν αφορούσαν μόνο συνταξιοδοτικές, αλλά ευρύτερα ασφαλιστικές υποθέσεις, που έχριζαν τακτοποίησης. Συνολικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, επιχειρήθηκε επικοινωνία σε περίπου 300 ασφαλισμένους. Από αυτούς, το 30% δεν απάντησε στην τηλεφωνική κλήση, το 40% απάντησε και έλυσε τηλεφωνικά το πρόβλημά του χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιήσει το ραντεβού που είχε κλειστεί. Υπήρξε όμως και ένα άλλο 30% ασφαλισμένων που αν και απάντησαν στην κλήση, ήταν τέτοιο το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν ώστε χρειάστηκε τελικά να μεταβούν στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ που είχαν κλείσει ραντεβού, για να το αντιμετωπίσουν.

    Από τα πρώτα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η διοίκηση του Φορέα, προκύπτει ότι είναι πολύ σημαντικό να περιοριστούν τα «άσκοπα» ραντεβού, όταν τα όποια προβλήματα δεν είναι τόσο δυσεπίλυτα και μπορούν να αντιμετωπιστούν και τηλεφωνικά. Για το λόγο αυτό, το συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα, αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλα υποκασταστήματα, πρώτα στην Αττική και στη συνέχεια στην υπόλοιπη χώρα, σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η ταλαιπωρία και να βελτιωθεί η επαφή του ΕΦΚΑ με τους πολίτες.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΧιλιάδες διαδηλωτές στους δρόμους της Γεωργίας – Αντιδράσεις από τη Δύση μετά την υιοθέτηση από το κοινοβούλιο του νόμου περί «ξένων πρακτόρων»
    επομενο Το Νύμα: Η νέα δυνατή τάση στον χώρο του φαρμακείου, στο Ηράκλειο 

    σχετικα νεα

    Eurostat: Ασθενής ανάπτυξη κατέγραψε η ευρωζώνη και η Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025

    15/05/2025, 9:00 μμ

    Τράπεζα της Ελλάδος: Εξωγενείς οι κίνδυνοι για την χρηματοπιστωτική σταθερότητα

    15/05/2025, 8:40 μμ

    Πλεόνασμα €5,165 δισ. στο πρωτογενές αποτέλεσμα του προϋπολογισμού για την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου

    15/05/2025, 1:56 μμ

    Στα 30,2 δισ. ευρώ το 2024 η άμεση συνεισφορά του τουριστικού τομέα στην ελληνική οικονομία

    13/05/2025, 10:40 μμ

    Αύξηση 2,9% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Απρίλιο του 2025

    13/05/2025, 9:40 μμ

    Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ, καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ

    13/05/2025, 2:45 μμ
    Ροη ειδησεων

    ΑΣΕΠ: Στην τελική ευθεία ο πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός με ζητούμενο την επιτάχυνση των προσλήψεων

    18/05/2025, 9:55 πμ

    Eurovision 2025: Μεγάλη νικήτρια η Αυστρία. Στην 6η θέση η Ελλάδα με την Κλαυδία

    18/05/2025, 9:27 πμ

    Ο Δήμος Ηρακλείου στο πλευρό της Ομάδας Ψυχολογικής Στήριξης Συγγενών Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων

    18/05/2025, 8:57 πμ

    Ηλιόλουστη Κυριακή…

    18/05/2025, 8:24 πμ

    «Πάλεψε», αλλά δεν τα κατάφερε ο ΟΦΗ…

    17/05/2025, 9:59 μμ

    Πανελλήνιες και φοιτητική ζωή: Ο ρόλος του αλκοόλ στην υγεία των νέων

    17/05/2025, 9:31 μμ

    Αντικατάσταση ταυτοτήτων με ημερομηνία έκδοσης πριν την 25/9/2023

    17/05/2025, 9:00 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.