ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Πέμπτη, 27/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Άμεσες ενημερώσεις του ΕΦΚΑ για συνταξιούχους

    Άμεσες ενημερώσεις του ΕΦΚΑ για συνταξιούχους

    15/05/2024, 7:26 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Επεκτάθηκε και σε μισθωτούς και μη μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, το πιλοτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, με βάση το οποίο ενημερώνονται προκαταβολικά όσοι βρίσκονται πολύ κοντά στη συνταξιοδότηση. Πρόκειται για συνέχεια της πρωτοβουλίας που είχε ξεκινήσει από τις αρχές του έτους για υποψήφιους συνταξιούχους, που προέρχονται από το δημόσιο τομέα, έτσι ώστε να περιοριστούν οι καθυστερήσεις κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Παράλληλα με μια δεύτερη πιλοτική προσπάθεια, συγκεκριμένα υποκαταστήματα του Φορέα, ξεκίνησαν διαδικασία άμεσης επικοινωνίας, με ασφαλισμένους που είχαν κλείσει ραντεβού για επίλυση συγκεκριμένου ασφαλιστικού προβλήματός τους. Σε ένα ποσοστό που έφτασε το 40%, οι ασφαλισμένοι εξυπηρετήθηκαν τηλεφωνικά, το πρόβλημά τους τακτοποιήθηκε και έτσι, δεν χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί το προγραμματισμένο ραντεβού, σε μια απόπειρα περαιτέρω απεγκλωβισμού των υποστελεχωμένων έτσι και αλλιώς, υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.

    Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τη διαδικασία έγκαιρης ενημέρωσης εργαζομένων που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας για περίπου 2.500 δικαιούχους του Δημοσίου Τομέα, οι οποίοι πρόκειται εντός της τρέχουσας χρονιάς να συνταξιοδοτηθούν, κάτι ανάλογο βρίσκεται σε εξέλιξη και για εργαζόμενους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.


    Η διαδικασία έχει ξεκινήσει πριν από τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα και υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε τουλάχιστον 500 οι ασφαλισμένοι – εργαζόμενοι, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Φορέα για την επικείμενη συνταξιοδότησή τους. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ενημέρωση όλων των εν δυνάμει συνταξιούχων, κάτι που αναμένεται να συμβεί έως τις αρχές του καλοκαιριού.

    Στόχος της συγκεκριμένης διαδικασίας, που λαμβάνει χώρα με χρήση και του τηλεφωνικού κέντρου 1555, είναι οι ενδιαφερόμενοι να ετοιμαστούν έγκαιρα, συγκεντρώνοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά με το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Έτσι, όταν θα χρειαστεί να τα προσκομίσουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ θα περιοριστεί ο κίνδυνος να εντοπιστούν τυχόν ελλείψεις, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.

    Άλλωστε, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, συνήθως αποτελούν περιπτώσεις διαδοχικής ασφάλισης, με την έννοια ότι είναι δύσκολο να έχουν παραμείνει σε έναν εργοδότη για το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Ακόμα χειρότερα, που σε αρκετές περιπτώσεις, εμπλέκονται για τη συνταξιοδότηση, περισσότερα του ενός, πρώην Ασφαλιστικά Ταμεία, νυν διευθύνσεις του Φορέα. Για το λόγο αυτό, κρίθηκε απαραίτητο από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ να συνεχιστεί και να επεκταθεί η διαδικασία ενημέρωσης και γι’ αυτή την κατηγορία των ασφαλισμένων που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.


    Σε σχέση με το δεύτερο πιλοτικό πρόγραμμα, που «τρέχει» ταυτόχρονα, πρόκειται για μια πρωτοβουλία που εφαρμόστηκε στα υποκαταστήματα του Συντάγματος και της Αγίας Παρασκευής. Εκεί διαπιστώθηκε ότι υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω απεγκλωβισμού των ραντεβού και για το λόγο αυτό ξεκίνησε η προκαταβολική τηλεφωνική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους ασφαλισμένους.

    Ας σημειωθεί ότι τα ραντεβού που είχαν κλειστεί, δεν αφορούσαν μόνο συνταξιοδοτικές, αλλά ευρύτερα ασφαλιστικές υποθέσεις, που έχριζαν τακτοποίησης. Συνολικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, επιχειρήθηκε επικοινωνία σε περίπου 300 ασφαλισμένους. Από αυτούς, το 30% δεν απάντησε στην τηλεφωνική κλήση, το 40% απάντησε και έλυσε τηλεφωνικά το πρόβλημά του χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιήσει το ραντεβού που είχε κλειστεί. Υπήρξε όμως και ένα άλλο 30% ασφαλισμένων που αν και απάντησαν στην κλήση, ήταν τέτοιο το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν ώστε χρειάστηκε τελικά να μεταβούν στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ που είχαν κλείσει ραντεβού, για να το αντιμετωπίσουν.

    Από τα πρώτα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η διοίκηση του Φορέα, προκύπτει ότι είναι πολύ σημαντικό να περιοριστούν τα «άσκοπα» ραντεβού, όταν τα όποια προβλήματα δεν είναι τόσο δυσεπίλυτα και μπορούν να αντιμετωπιστούν και τηλεφωνικά. Για το λόγο αυτό, το συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα, αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλα υποκασταστήματα, πρώτα στην Αττική και στη συνέχεια στην υπόλοιπη χώρα, σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η ταλαιπωρία και να βελτιωθεί η επαφή του ΕΦΚΑ με τους πολίτες.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΧιλιάδες διαδηλωτές στους δρόμους της Γεωργίας – Αντιδράσεις από τη Δύση μετά την υιοθέτηση από το κοινοβούλιο του νόμου περί «ξένων πρακτόρων»
    επομενο Το Νύμα: Η νέα δυνατή τάση στον χώρο του φαρμακείου, στο Ηράκλειο 

    σχετικα νεα

    Η Κομισιόν ενέκρινε εκταμίευση 2,1 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του «NextGenerationEU»

    26/11/2025, 11:01 μμ

    ΚΕΠΕ: Θετικές είναι οι προβλέψεις για την ελληνική παραγωγικότητα έως το 2026

    25/11/2025, 11:31 μμ

    Προϋπολογισμός: Nέα υπέρβαση εσόδων 67 εκατ. ευρώ τον Οκτώβριο του 2025

    25/11/2025, 6:41 μμ

    ΕΚΤ: Περαιτέρω μείωση των κόκκινων δανείων για τις ελληνικές τράπεζες στο τέλος Ιουνίου

    21/11/2025, 11:02 μμ

    Αύξηση 3% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2025

    21/11/2025, 6:25 μμ

    Προϋπολογισμός 2026: Διάθεση 9,5 δισ. ευρώ για δημόσιες επενδύσεις

    20/11/2025, 7:28 μμ
    Ροη ειδησεων

    Ν. Κοκολάκης: «Στη θετική κατεύθυνση η συμφωνία για τις συλλογικές συμβάσεις»

    27/11/2025, 9:31 πμ

    «Καμπανάκι» από την ΑΑΔΕ: 100.000 φορολογούμενοι κινδυνεύουν να χάσουν πληρωμές λόγω… IBAN

    27/11/2025, 8:48 πμ

    Συνεδριάζει υπό τον πρωθυπουργό το υπουργικό συμβούλιο

    27/11/2025, 8:19 πμ

    Σεισμός 4,8 Ρίχτερ στην Κρήτη τα ξημερώματα – Αισθητός σε όλο το νησί

    27/11/2025, 7:33 πμ

    Η Κομισιόν ενέκρινε εκταμίευση 2,1 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του «NextGenerationEU»

    26/11/2025, 11:01 μμ

    Εκπαιδευτική διάλεξη στο μάθημα Δομικών της Σιβιτανιδείου Σχολής για το Σύστημα Οπλισμένης Τοιχοποιίας της «3D Panel A.E.»

    26/11/2025, 10:30 μμ

    Κύπρος: Υπογραφή οριοθέτησης ΑΟΖ και συμφωνία ηλεκτρικής διασύνδεσης με Λίβανο

    26/11/2025, 10:02 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}