Το kariera.gr πραγματοποίησε νέα έρευνα μέσω LinkedIn, απευθυνόμενη σε επαγγελματίες του κλάδου Φιλοξενίας και Τουρισμού. Στόχος ήταν να αναδειχθούν οι παράγοντες που καθιστούν ένα εργασιακό περιβάλλον ελκυστικό, οι μορφές επιβράβευσης που προτιμούν οι εργαζόμενοι, ο βαθμός αναγνώρισης της δουλειάς τους αλλά και οι επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.
Για την ελκυστικότητα ενός εργασιακού περιβάλλοντος, το 42% δίνει προτεραιότητα στο θετικό και υποστηρικτικό κλίμα. Η αναγνώριση και η αφοσίωση ακολουθούν με 36%, οι ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης συγκεντρώνουν 15%, ενώ το «δέσιμο με την ομάδα» περιορίζεται στο 8%.
Το 38% θεωρεί ως σημαντικότερο μπόνους την παροχή διαμονής και διατροφής. Η εκπαίδευση και εξέλιξη ακολουθούν με 24%, οι επιπλέον ημέρες άδειας με 21%, ενώ η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συγκεντρώνει 16%.
Στο ερώτημα για το τι θα τους έκανε να νιώσουν πραγματική εκτίμηση, το 56% απάντησε ότι θέλει οικονομικό bonus ή δώρο. Το 22% επιθυμεί περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης, το 20% εμπιστοσύνη και αυτονομία, ενώ μόλις το 3% θεωρεί αρκετό ένα δημόσιο «ευχαριστώ».
Το 27% στοχεύει να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση, το 25% σε διεθνές εργασιακό περιβάλλον, άλλο ένα 25% σε ηγετική θέση, ενώ το 24% θέλει να γίνει ειδικός σε έναν τομέα.
Η έρευνα δείχνει ότι η Φιλοξενία και ο Τουρισμός χρειάζονται περισσότερη επένδυση στην αναγνώριση, την εκπαίδευση και τις παροχές, ώστε να διατηρηθεί η ελκυστικότητα του κλάδου και να στηριχθούν οι φιλοδοξίες των εργαζομένων.
Όπως τονίζει ο Χρήστος Κουρούκλης, Head of Business Operations HO.RE.CA, kariera.gr: «Όταν οι εργαζόμενοι στη βαριά βιομηχανία της χώρας μιλούν, πρέπει να τους ακούμε. Η έρευνα δείχνει τι πραγματικά έχει σημασία και πού πρέπει να εστιάσουν οι εργοδότες».
Πηγή: newmoney.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.