Στα 830 ευρώ αυξήθηκε ο κατώτατος μισθός

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο κατώτατος μισθός αυξάνεται στα 830 ευρώ μηνιαίως από την 1η Απριλίου . Πρόκειται για την τέταρτη αύξηση του κατώτατου μισθού από το 2019, και πλέον αυξάνεται κατά 50 ευρώ, φτάνοντας τα 830 ευρώ . Η αύξηση αφορά τους αμείβοντες με τον κατώτατο μισθό και συμπαρασύρει τριετίες και επιδόματα .

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι η απόφαση για τον κατώτατο μισθό είναι σωστά μελετημένη και δεν θίγει τις αντοχές της οικονομίας. Επιπλέον, υποστήριξε ότι η οικονομία κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, παρά τις δυσκολίες, και παραμένουν προσηλωμένοι στη μάχη της καθημερινότητας

Σχετικά άρθρα

Ροή ειδήσεων

Μητσοτάκης και Ρούμπιο: Στο ανώτατο επίπεδο η ελληνοαμερικανική σχέση

Την ισχυρή συμμαχία Ελλάδας και ΗΠΑ και τη διεύρυνση...

Γαλλία: Δύο αδέλφια ύποπτα για πλατφόρμα με κλεμμένες γυμνές φωτογραφίες

Δύο αδέλφια, 21 και 25 ετών, συνελήφθησαν στη βόρεια...

Φέρμα: Πρώτα η φωτιά, μετά το νερό, και ανάμεσα τι; Ο Αργύρης Πανταζής στο ΘΕΜΑ Κρήτης

Δεκαπέντε μήνες μετά τη φωτιά, νερό και βράχοι έκλεισαν...

«Απογευματινή Ενημέρωση»: Ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ηρακλείου Κώστας Φρογάκης για τη δίκη κτηνοτρόφων

Στην «Απογευματινή Ενημέρωση» μίλησε ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου...

Δημοφιλής κατηγορίες