Στα 830 ευρώ αυξήθηκε ο κατώτατος μισθός

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο κατώτατος μισθός αυξάνεται στα 830 ευρώ μηνιαίως από την 1η Απριλίου . Πρόκειται για την τέταρτη αύξηση του κατώτατου μισθού από το 2019, και πλέον αυξάνεται κατά 50 ευρώ, φτάνοντας τα 830 ευρώ . Η αύξηση αφορά τους αμείβοντες με τον κατώτατο μισθό και συμπαρασύρει τριετίες και επιδόματα .

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι η απόφαση για τον κατώτατο μισθό είναι σωστά μελετημένη και δεν θίγει τις αντοχές της οικονομίας. Επιπλέον, υποστήριξε ότι η οικονομία κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, παρά τις δυσκολίες, και παραμένουν προσηλωμένοι στη μάχη της καθημερινότητας

Σχετικά άρθρα

Ροή ειδήσεων

Νέες ρυθμίσεις για την ψυχική υγεία προωθεί το υπουργείο

Νομοσχέδιο για την ψυχική υγεία αναμένεται να κατατεθεί προς...

«Ανώγεια: Ο τόπος που δεν έσβησε ποτέ»

Η πρωτότυπη θεατρική παράσταση ιστορικής μνήμης, που παρουσιάστηκε στις...

Ασφαλιστικό: Πότε θα γίνουν αλλαγές στα όρια ηλικίας

Το κύμα συνταξιοδοτήσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη φέτος –όπου,...

Συνεδριάζει την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου η Δημοτική Επιτροπή

Τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου στις 13:00 συνεδριάζει η Δημοτική...

Κλειστά τα σχολεία στη Γκράβα μέχρι να ολοκληρωθούν οι έλεγχοι για την οσμή αερίου

Σε εξ αποστάσεως μαθήματα παρακολουθούν περίπου 4.000 μαθητές της...

Δημοφιλής κατηγορίες