ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 23/05/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Ψηφιακό πελατολόγιο: Ποιοι κλάδοι διαφωνούν με το μέτρο

    Ψηφιακό πελατολόγιο: Ποιοι κλάδοι διαφωνούν με το μέτρο

    20/04/2025, 9:07 πμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Το μέτρο για το ψηφιακό πελατολόγιο δεν πρόλαβε ακόμη να τεθεί σε ισχύ και ήδη ξεκίνησαν τα αιτήματα για εξαιρέσεις. 

    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η νέα αυτή ψηφιακή διαδικασία ετέθη σε εφαρμογή, κάνοντας πρεμιέρα στον κλάδο του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους εξής τομείς:

    – Ενοικιάσεις αυτοκινήτων
    – Πλυντήρια
    – Συνεργεία και φανοποιεία
    – Πάρκινγκ

    Αντιδράσεις για κόστος και λειτουργία

    Σημαντικός αριθμός επαγγελματιών από τα συνεργεία εκφράζουν ενστάσεις, υποστηρίζοντας ότι η εφαρμογή του μέτρου προσθέτει νέα κόστη και αυξάνει τον λειτουργικό φόρτο. Το βασικότερο, σύμφωνα με τους ίδιους, είναι η ανάγκη αγοράς του κατάλληλου συστήματος για την καταγραφή της εισόδου και εξόδου κάθε οχήματος στις εγκαταστάσεις τους – είτε πρόκειται για πάρκινγκ, είτε για πλυντήριο ή συνεργείο.

    Παράλληλα, σημειώνουν ότι απαιτείται πρόσληψη προσωπικού για τον χειρισμό της εφαρμογής, ενώ αν αυτό το διαχειρίζονται εσωτερικά, επιμηκύνεται ο χρόνος εξυπηρέτησης πελατών, με άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγικότητα και τον κύκλο εργασιών τους. Ανάλογες επιφυλάξεις εκφράζονται και από τους επιχειρηματίες στον χώρο των πλυντηρίων.

    Το σύστημα λειτουργίας και οι έλεγχοι

    Η φορολογική διοίκηση, ωστόσο, δεν δείχνει πρόθεση να εξαιρέσει κανέναν. Το ψηφιακό πελατολόγιο, που αποτελεί εξέλιξη του παραδοσιακού βιβλίου πελατών, παρουσιάζεται ως απλή εφαρμογή που μπορεί να λειτουργεί από το κινητό και είναι ενταγμένη στην πλατφόρμα myDATA. Για παράδειγμα, σε έναν χώρο στάθμευσης, κάθε όχημα θα καταγράφεται με σάρωση της πινακίδας μέσω του κινητού του επαγγελματία. Η καταγραφή θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται προσωπικά στοιχεία του οδηγού. Κατά την έξοδο του οχήματος, θα σκανάρεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο, ολοκληρώνοντας ψηφιακά τη συναλλαγή.

    Η ΑΑΔΕ θα έχει άμεση πρόσβαση στις κινήσεις αυτές μέσω της σύνδεσης της εφαρμογής με το TAXIS. Σε περιπτώσεις που οι καταγεγραμμένες αποδείξεις είναι λιγότερες από τις εισόδους, θα ξεκινούν επιτόπιοι έλεγχοι. Επιπλέον, θα γίνεται σύγκριση στοιχείων ανάμεσα σε ομοειδείς επιχειρήσεις.

    Επέκταση και νέοι κλάδοι

    Στο επόμενο στάδιο, εντός του καλοκαιριού, το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε επιχειρήσεις που διοργανώνουν εκδηλώσεις – όπως γάμους, βαφτίσεις, δεξιώσεις και πάρτι. Σταδιακά, όλο και περισσότερες δραστηριότητες θα εντάσσονται στην υποχρέωση, όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, φυσικοθεραπευτήρια, σχολές χορού, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα καταλύματα, ιατρεία και κτήματα εκδηλώσεων.

    Οφέλη για τις επιχειρήσεις

    Πέρα από τη συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις, το νέο εργαλείο προσφέρει λειτουργικά οφέλη για τις επιχειρήσεις, όπως:

    – Εύκολη εισαγωγή νέων πελατών
    – Τροποποίηση και ενημέρωση υπαρχόντων εγγραφών
    – Ακύρωση πελατών χωρίς γραφειοκρατία
    – Συσχέτιση στοιχείων με αποδείξεις και παραστατικά
    – Μείωση λαθών και αποφυγή προστίμων

    Πηγή: newmoney.gr

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠάσχα με καλό καιρό…
    επομενο Η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο γνωστικής εξασθένησης

    σχετικα νεα

    Ν. Συριγωνάκης: «Θα μιλήσουμε με τους ξενοδόχους για την κάλυψη των αναγκών των μεταναστών»

    23/05/2025, 4:57 μμ

    K. Tσιάρας: Καρατόμησε τον Ν. Σαλάτα από την προεδρία του ΟΠΕΚΕΠΕ

    23/05/2025, 3:04 μμ

    Βούτες Ηρακλείου: Σταθερό παραμένει το γεωδυναμικό φαινόμενο – Τοποθετήθηκαν νέα ρωγμόμετρα ακριβείας

    23/05/2025, 3:00 μμ

    Συντονισμός των δράσεων στο Δήμο Ηρακλείου για την επόμενη μέρα του σεισμού – Συνεχίζονται οι έλεγχοι των δημοτικών κτιρίων

    23/05/2025, 2:45 μμ

    Προς ναυάγιο η συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Νέας Αριστεράς για την Προανακριτική – Πού διαφώνησαν

    23/05/2025, 2:30 μμ

    Π. Μαρινάκης για την αναθεώρηση του Συντάγματος: «Επιβράβευση συνεπών υπαλλήλων – Οι πολιτικοί να κρίνονται όπως οι πολίτες»

    23/05/2025, 2:15 μμ
    Ροη ειδησεων

    Αγροφωτοβολταϊκά στην Κρήτη: Η επανάσταση της γης κάτω από τον ήλιο

    23/05/2025, 5:00 μμ

    Ν. Συριγωνάκης: «Θα μιλήσουμε με τους ξενοδόχους για την κάλυψη των αναγκών των μεταναστών»

    23/05/2025, 4:57 μμ

    Π. Λασιθιωτάκη – Χρ. Παπαδάκης: Η μαύρη τρύπα με τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη

    23/05/2025, 4:56 μμ

    Κρήτη 2030: Ο τουρισμός που παράγει ενέργεια – και σκιά

    23/05/2025, 4:28 μμ

    Ολυμπιακός-Μονακό: Ο Θρύλος απέναντι στον… θρύλο του

    23/05/2025, 3:57 μμ

    Παρασκευή 23/05/2025

    23/05/2025, 3:27 μμ

    K. Tσιάρας: Καρατόμησε τον Ν. Σαλάτα από την προεδρία του ΟΠΕΚΕΠΕ

    23/05/2025, 3:04 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.