Τι πρέπει να προσέξετε ως προς την καταχώρηση των στοιχείων σε TAXISNet και ΕΜΕΠ.
;Oλοι οι Έλληνες πολίτες καλούνται να έχουν διατηρήσει ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας τόσο στο TAXISNet (να έχουν δηλωμένο και τραπεζικό λογαριασμό IBAN), όσο και στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.
Μία από τις βασικότερες αιτίες που μπλοκάρει τις επιστροφές φόρου είναι η μη δήλωση αριθμούΙΒΑΝ στο TAXISNet, όπως αναφέρει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος με τους λογαριασμούς ΙΒΑΝ, η Αρχή έχει προσπαθήσει δώσει λύση με διάφορους τρόπους, όπως στέλνοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέχρι και «μπλόκο» στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων αν δεν έχει δηλωθεί ΙΒΑΝ.
Αποτέλεσμα της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί είναι οι εκκρεμείς επιστροφές φόρων ύψους 173 εκατ. ευρώ (στοιχεία Ιουλίου), λόγω απουσίας IBAN. Συνολικά, σήμερα δεν έχουν δηλώσει IBAN 212.000 ΑΦΜ, δικαιούχοι επιστροφών φόρου.
Πλέον, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα δήλωσης λογαριασμού ΙΒΑΝ εξωτερικού, που τηρείται εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε ευρώ (SEPA) για να λάβει την επιστροφή φόρου που δικαιούνται.
Όσον αφορά το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, καθίσταται πλέον υποχρεωτική η καταχώριση του αριθμού κινητού τηλεφώνου όλων των πολιτών στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών. Στόχος είναι η εξασφάλιση αποτελεσματικής και άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών και των πολιτών.
Σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων επικοινωνίας, ο πολίτης οφείλει να ενημερώσει το ΕΜΕΠ μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από τη μεταβολή τους. Το ιστορικό μεταβολών των στοιχείων στο ΕΜΕΠ διατηρείται για επτά (7) χρόνια.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.