ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Πέμπτη, 10/07/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία – Βήμα βήμα όλη η διαδικασία

    Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία – Βήμα βήμα όλη η διαδικασία

    10/07/2025, 4:27 μμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά, μεγάλος χρόνος αναμονής, ανεπαρκείς υποδομές: μπορεί αυτή να είναι η γενικότερη εικόνα που επικρατεί για τα δημόσια νοσοκομεία, όμως το εάν επιβεβαιωθεί και στην πράξη θα φανεί από την αξιολόγηση που θα κάνουν οι ίδιοι οι ασθενείς.

    Πρόκειται για τη βαθμολόγηση των παροχών των νοσοκομείων του ΕΣΥ που ξεκινά άμεσα και την οποία θα μπορούν να κάνουν όλοι οι ασθενείς άνω των 18 ετών που νοσηλεύτηκαν έστω και για ένα βράδυ. Θα αφορά προς το παρόν όλα τα νοσοκομεία, εκτός τα παιδιατρικά και τις ογκολογικές κλινικές που θα έχουν ενταχθεί μέχρι το τέλος του έτους.

    Συνολικά 35 ερωτήσεις θα σκιαγραφούν το επίπεδο και τις υπηρεσίες των νοσοκομείων. Η διαδικασία ξεκινά μετά την έξοδο του ασθενή από το νοσοκομείο.

    Ο πολίτης λαμβάνει στο κινητό του ένα γραπτό μήνυμα, το οποίο περιέχει έναν σύνδεσμο για την πλατφόρμα αξιολόγησης. Αυτό θα γίνεται 3 ημέρες μετά το εξιτήριο σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο, μεταφέρεται σε μια ασφαλή σελίδα όπου καλείται να επιβεβαιώσει την ταυτότητά του, ένα βήμα απαραίτητο για να διασφαλιστεί η γνησιότητα και η αξιοπιστία των απαντήσεων.

    Αφού ολοκληρωθεί η αυθεντικοποίηση, ο χρήστης εισέρχεται στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής και ξεκινά η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Η αξιολόγηση οργανώνεται σε οκτώ βασικούς άξονες, οι οποίοι καλύπτουν όλες τις πτυχές της εμπειρίας του ασθενή.

    Οι απαντήσεις δίνονται ανώνυμα μέσα από απλές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

    Αναλυτικά οι άξονες αξιολόγησης:

    Προσβασιμότητα: Εξετάζεται το πόσο εύκολη ήταν η πρόσβαση του πολίτη στο νοσοκομείο. Περιλαμβάνει στοιχεία όπως η τοποθεσία, η ευκολία στη μετακίνηση, η δυνατότητα επικοινωνίας για ραντεβού ή πληροφορίες, αλλά και η προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία.

    Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία -  Βήμα βήμα όλη η διαδικασία

    Συντονισμός φροντίδας: Ο άξονας αυτός αφορά το κατά πόσο οι υπηρεσίες ήταν συντονισμένες μεταξύ τους. Ο πολίτης καλείται να απαντήσει αν υπήρξε συνέπεια στην παρακολούθησή του, αν οι γιατροί και το προσωπικό συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και αν ένιωσε ότι η φροντίδα του ήταν καλά οργανωμένη.

    pin

    Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπίδραση με το προσωπικό: Εδώ αξιολογείται η συμπεριφορά και η στάση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, η προθυμία τους να βοηθήσουν, το ενδιαφέρον που έδειξαν, αλλά και η αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης που ενέπνευσαν στον ασθενή.

    pin

    Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων: Ο ασθενής καλείται να εκτιμήσει εάν είχε επαρκή ενημέρωση για την κατάστασή του, εάν του εξηγήθηκαν οι θεραπευτικές επιλογές και αν του δόθηκε η δυνατότητα να συμμετέχει ενεργά στις αποφάσεις που αφορούσαν την υγεία του.

    Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση: Εξετάζεται η καθαριότητα των χώρων (θαλάμων, τουαλετών κ.ά.), η γενική αίσθηση υγιεινής στο νοσοκομείο, καθώς και η ποιότητα και καταλληλότητα της σίτισης.

    Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο: Μετριέται το κατά πόσο ο ασθενής έλαβε τις απαραίτητες οδηγίες και πληροφορίες όταν ολοκλήρωσε τη νοσηλεία του. Περιλαμβάνει ερωτήσεις για τη συνταγογράφηση, τη συνέχιση της θεραπείας στο σπίτι, ή την επικοινωνία με γιατρούς μετά την έξοδο.

    pin

    Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας: Εδώ καταγράφεται αν ο πολίτης γνώριζε την ύπαρξη αυτού του γραφείου, αν του εξηγήθηκε ο ρόλος του και αν είχε τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε αυτό σε περίπτωση παραπόνων ή δυσκολιών.

    Γενική/συνολική αξιολόγηση: Στο τέλος, δίνεται στον πολίτη η δυνατότητα να κάνει μια γενική αποτίμηση της εμπειρίας του, συνοψίζοντας την εντύπωση που του άφησε η νοσηλεία του στο συγκεκριμένο νοσοκομείο.

    pin

    pin

    Η διαδικασία διαρκεί περίπου 3 λεπτά και ο ασθενής θα έχει στη διάθεσή του 7 ημέρες για να απαντήσει. “Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όσους ασθενείς έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο δημόσιο νοσοκομείο. Στόχος είναι να δώσουμε φωνή στους χρήστες. Να μάθουμε τη δικιά τους πραγματική γνώμη για την εμπειρία που βίωσαν. Ως πολιτική ηγεσία να έχουμε την εικόνα είτε των επιτυχιών, είτε των αποτυχιών των νοσοκομείων μας σε επίπεδο κλινικής, όχι σε επίπεδο νοσοκομείου, από τα πιο απλά και καθημερινά, όπως αν το νοσοκομείο είχε χαρτί τουαλέτας, σεντόνι ή γρήγορη ανταπόκριση των νοσηλευτών μέχρι τα πιο σύνθετα και τα πιο μεγάλα, όπως αν είχε μεγάλη αναμονή, ορθή διάγνωση και ούτω καθ’ εξής” ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη τύπου.

    Πηγή: capital.gr

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠέμπτη 10/07/2025
    επομενο Λ. Παπαγιαννάκης: «Η κυβέρνηση ταΐζει στο στόμα τον ρατσισμό»

    σχετικα νεα

    Βίντεο Μητσοτάκη στο TikTok για τους φοιτητές και το στεγαστικό επίδομα

    10/07/2025, 10:30 μμ

    Βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός στην αυλή του σπιτιού του δημοσιογράφου, Γιάννη Πρετεντέρη

    10/07/2025, 9:59 μμ

    Ανησυχητικά τα στοιχεία για τη βία των ανηλίκων

    10/07/2025, 8:01 μμ

    Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση στην ιατροδικαστική υπηρεσία Πατρών

    10/07/2025, 6:28 μμ

    Συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, με την Υπουργό Μεταφορών του Ισραήλ

    10/07/2025, 5:28 μμ

    Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η έρευνα της ΕΛΑΣ στον ΟΠΕΚΕΠΕ

    10/07/2025, 2:40 μμ
    Ροη ειδησεων

    CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank – Παγκρήτια Τράπεζα

    10/07/2025, 11:01 μμ

    Βίντεο Μητσοτάκη στο TikTok για τους φοιτητές και το στεγαστικό επίδομα

    10/07/2025, 10:30 μμ

    Βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός στην αυλή του σπιτιού του δημοσιογράφου, Γιάννη Πρετεντέρη

    10/07/2025, 9:59 μμ

    Στο επίκεντρο η βέλτιστη χρήση νερού στη γεωργία και στον τουρισμό στην Κρήτη

    10/07/2025, 9:28 μμ

    Δήμαρχος Χανίων: «Δεν θα δεχθούμε κέντρο κράτησης στα Χανιά»

    10/07/2025, 8:58 μμ

    Αλέξης Καλοκαιρινός για το μεταναστευτικό: «Να ληφθούν υπόψη οι σχεδιασμοί οι οποίοι γίνονται σε τοπικό επίπεδο»

    10/07/2025, 8:29 μμ

    Ανησυχητικά τα στοιχεία για τη βία των ανηλίκων

    10/07/2025, 8:01 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.