Με τεράστια επισκεψιμότητα ολοκληρώθηκε η μεγάλη διεθνής έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης, Horeca που διοργανώνεται κάθε χρόνο και φέρνει σε επαφή τους επαγγελματίες του Τουρισμού με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), τις κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες.
Εκατοντάδες επαγγελματίες από κάθε γωνιά της Ελλάδας γέμισαν τους χώρους των παράλληλων εκδηλώσεων της HORECA, όπου παρακολούθησαν εξαιρετικές ομιλίες από στελέχη της αγοράς της καφεστίασης, της μαζικής εστίασης αλλά και ειδικούς του digital marketing.
Στο stage του HORECA Lab τα σεμινάρια επικεντρώθηκαν στα xρηματοδοτικά προγράμματα για τα ξενοδοχεία, στις λύσεις πληρωμών και τη μηχανοργάνωση του ξενοδοχείου, στα social media και digital marketing trends.
Στην έκθεση συμμετείχε η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία αναψυκτικών, ΒΙΚΟΣ COLA. Η παρουσία της εταιρίας σε άλλη μια HORECA έρχεται να ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δυναμική της παρουσία, σε συνέχεια μιας χρονιάς εντυπωσιακών επιδόσεων και πετυχημένων επενδύσεων.
Στο περίπτερο της ΒΙΚΟΣ βρέθηκαν ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, Σεπέτας Κων/νος, ο διευθυντής Πωλήσεων, Ανδρέας Φερνές και ο Σωτήρης Σαξωνής.
Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης πραγματοποίησε μια δυναμική παρουσία, παρουσιάζοντας τις μοναδικές συνταγές των μπυρών της και την αφοσίωσή της στην ποιοτική ελληνική μπύρα.
Χιλιάδες επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το περίπτερο της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης και να βιώσουν έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο ζήλος και η προσήλωση για ποιοτική και ελληνική μπύρα από την περιοχή της Αταλάντης.
Στο περίπτερο της ΕΖΑ έδωσαν το παρόν οι: Ασπιώτης Νικήτας διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Νίκος Κεφάκης εμπορικός διευθυντής, Κατερίνα Παπαχρήστου υπεύθυνη marketing, Μαυράκης Γιώργος διευθυντής του SUPER 904 και Μανόλης Χνάρης CEO του SUPER MEDIA.
![](https://themakritis.gr/wp-content/uploads/2025/02/eza-horeca3-1024x768.webp)
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη και ιστορικότερη ζυθοποιία στην Ελλάδα, έδωσε δυναμικό παρόν και στην φετινή Horeca. Η εταιρεία, με πλήθος καινοτόμων προϊόντων και δράσεων, τράβηξε τα βλέμματα των επαγγελματιών του χώρου.
Σημαντική θέση στο περίπτερο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κατείχαν οι αγαπημένες μπίρες της εταιρείας, ενώ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας.
![](https://themakritis.gr/wp-content/uploads/2025/02/athinaiki-zythopoiia-horeca2-1024x768.webp)
Στη έκθεση συμμετείχε με περίπτερο και η εταιρία καφέ Essse Caffe, η οποία χάρη στις αξίες της, έχει καταστεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην αγορά της Horeca σε εθνικό επίπεδο και σημείο αναφοράς για τον ιταλικό εσπρέσο στον κόσμο.
Ο σταθερός στόχος της ποιότητας και της αριστείας επέτρεψε στα χαρμάνια του Essse Caffè για επαγγελματική χρήση να αποκτήσουν πιστοποίηση σύμφωνα με την τεχνική-αισθητηριακή πειθαρχία του ιταλικού Espresso.
Τους επισκέπτες του περιπτέρου υποδέχθηκαν ο αντιπρόσωπος της εταιρίας στην Κρήτη, Στέλιος Νικολιδάκης μαζί με τους συνεργάτες του.
Το νέο εγχείρημα που λανσάρει στην αγορά η ποτοποιία Ζωγραφάκη, με ένα τζιν κρητικής καταγωγής, παρουσιάστηκε στην έκθεση και προκάλεσε το ε΄νδιαφέρον των επισκεπτών.
Το Rumours London Dry Gin είναι ένα ποτό που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες (18 και άνω) και σε όλες τις στιγμές. Ένα εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων της εστίασης αλλά και στον κάθε ιδιώτη που θέλει να το απολαύσει στο σπίτι, μαζί με την παρέα του.
Τέλος, το ενδιαφέρον των επισκεπτών τράβηξε ένα ακόμη ποτό από την Κρήτη, η VODKA Forest.
Η Gold Forest είναι μια Ultra Premium Vodka που παράγεται στην Ελλάδα, στο χωριό Προφήτης Ηλίας Ηρακλείου Κρήτης από τους αδερφούς Ιερωνυμάκη.
Δημιουργημένη αποκλειστικά από κορυφαίας ποιότητας σιτάρι, ενώ μαζί με το κρυστάλλινο νερό από τα βουνά της Κρήτης που χρησιμοποιείται για την παραγωγή της, αποτελούν μόνο την αρχή για την ποιοτική γεύση της.