ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τρίτη, 04/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Οι φυσικές καταστροφές αποτελούν τον κύριο κίνδυνο που απειλεί τις ελληνικές επιχειρήσεις

    Οι φυσικές καταστροφές αποτελούν τον κύριο κίνδυνο που απειλεί τις ελληνικές επιχειρήσεις

    18/01/2024, 7:59 μμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Πιθανά συμβάντα στον κυβερνοχώρο αποτελούν τον κορυφαίο κίνδυνο για τις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο το 2024, με τον κίνδυνο διακοπής των εργασιών μιας επιχείρησης να είναι στη δεύτερη θέση και τις φυσικές καταστροφές να βρίσκονται στην τρίτη θέση, σύμφωνα με την έκθεση Allianz Risk Barometer.

    Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ασφαλιστικής εταιρείας, τα περιστατικά κυβερνοασφάλειας, όπως οι επιθέσεις με ransomware, οι παραβιάσεις δεδομένων και οι διαταραχές στον τομέα της πληροφορικής, αποτελούν τον μεγαλύτερο προβληματισμό για τις εταιρίες παγκοσμίως το 2024. Ο στενά συνδεδεμένος κίνδυνος της διακοπής εργασιών βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Οι φυσικές καταστροφές (από την έκτη θέση που ήταν πέρυσι βρέθηκαν στην τρίτη), οι πυρκαγιές, εκρήξεις (από την ένατη θέση ανέβηκαν στην έκτη), και η πολιτική αστάθεια και η βία (ανέβηκαν από τη δέκατη θέση στην όγδοη) σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο ανάμεσα στους κορυφαίους παγκόσμιους επιχειρηματικούς κινδύνους, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις εκτιμήσεις περισσότερων από 3.000 επαγγελματιών διαχείρισης κινδύνων.

    Όπως σημειώνεται στην έκθεση, οι μεγάλες επιχειρήσεις, οι μεσαίες αλλά και οι μικρότερες αντιμετωπίζουν τους ίδιους κινδύνους – οι οποίοι αφορούν κυρίως σε επιθέσεις στο πεδίο της κυβερνοασφάλειας, τη διακοπή της δραστηριότητάς τους και τις φυσικές καταστροφές. Ωστόσο, το χάσμα ανθεκτικότητας μεταξύ μεγάλων και μικρότερων εταιριών διευρύνεται, καθώς η επίγνωση των κινδύνων στους μεγαλύτερους οργανισμούς έχει αυξηθεί μετά την πανδημία, αναβαθμίζοντας την ανθεκτικότητά τους. Αντίστοιχα, οι μικρότερες επιχειρήσεις συχνά δεν έχουν τον χρόνο και τους πόρους για να αναγνωρίσουν και να προετοιμαστούν αποτελεσματικά για μια ευρύτερη γκάμα σεναρίων κινδύνου με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να επανέλθουν σε πλήρη λειτουργία μετά από ένα απρόβλεπτο περιστατικό.

    Εξετάζοντας τα δεδομένα που αφορούν στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, προκύπτει πως ο κύριος κίνδυνος που αντιμετωπίζουν είναι οι φυσικές καταστροφές, που συμπεριλαμβάνουν καταιγίδες, πλημμύρες σεισμούς, πυρκαγιές και ακραία καιρικά φαινόμενα. Ο κίνδυνος αυτός δημιουργεί σημαντικές προκλήσεις στη λειτουργία και τη συνέχεια της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Επιπλέον, οι κυριότεροι κίνδυνοι για τις ελληνικές επιχειρήσεις που συμπληρώνουν τη κορυφαία πεντάδα περιλαμβάνουν: την κλιματική αλλαγή (φυσικοί, λειτουργικοί και οικονομικοί κίνδυνοι λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη), την κυβερνοασφάλεια (εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, διακοπές στα δίκτυα και τις υπηρεσίες πληροφορικής, κακόβουλο λογισμικό/αφαίρεση δεδομένων, παραβιάσεις δεδομένων, πρόστιμα και κυρώσεις), την ενεργειακή κρίση (έλλειψη/διακοπή των αλυσίδων εφοδιασμού, διακυμάνσεις τιμών), και τις μακροοικονομικές εξελίξεις (πληθωρισμός, ύφεση, νομισματικές πολιτικές, προγράμματα λιτότητας).

    Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι απειλές που απασχόλησαν τον επιχειρηματικό κόσμο πέρσι και αφορούσαν σε ζητήματα περιβάλλοντος και κλιματικής αλλαγής, συνεχίζουν να επηρεάζουν τις επιχειρήσεις. Αυτό υποδεικνύει την ανάγκη για τις ασφαλιστικές εταιρίες να υιοθετήσουν μια πιο λεπτομερή και στοχευμένη προσέγγιση όσον αφορά στη μεγαλύτερη προστασία των επιχειρήσεων σε αυτόν τον τομέα.
    Επιπλέον, σύμφωνα με την έκθεση της Allianz, οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ποικίλουν ανάλογα με το μέγεθος κάθε οργανισμού. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο κύριος κίνδυνος που αντιμετωπίζουν τόσο οι μεγάλες όσο και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν ουσιαστικά και τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής επιχειρηματικότητας, είναι τα περιστατικά κυβερνοασφάλειας.

    Ο CEO της Allianz Commercial, Πέτρος Παπανικολάου, ανέφερε: «Οι κύριοι κίνδυνοι και η αύξηση στα ποσοστά των κινδύνων αυτών, όπως προκύπτουν στο φετινό Allianz Risk Barometer, αντικατοπτρίζουν τα καίρια ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες σε όλο τον κόσμο τη δεδομένη στιγμή – την ψηφιοποίηση, την κλιματική αλλαγή, καθώς και την αβεβαιότητα στο γεωπολιτικό περιβάλλον. Πολλοί από αυτούς τους κινδύνους έχουν ήδη εμφανείς επιπτώσεις, με τα έντονα καιρικά φαινόμενα, τις επιθέσεις ransomware και τις περιφερειακές συγκρούσεις να αναμένεται να δοκιμάσουν περαιτέρω την ανθεκτικότητα των αλυσίδων εφοδιασμού και των μοντέλων επιχειρήσεων το 2024. Οι ασφαλιστές και οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών πρέπει να είναι ενήμεροι και να προσαρμόσουν αναλόγως τις ασφαλιστικές τους καλύψεις».

    Στο μεταξύ, με τον κίνδυνο των φυσικών καταστροφών να αυξάνεται σταθερά στην Ελλάδα, οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν πως ο ασφαλιστικός κλάδος θα πρέπει να κινηθεί με γοργούς ρυθμούς, ώστε να μπορέσει να προλάβει τις εξελίξεις. Σύμφωνα με τον Χρήστο Θεοδωρίδη, διευθυντή Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη «Οι φυσικές καταστροφές, βασική απόρροια της κλιματικής αλλαγής, υπαγορεύουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να τις εξετάζουμε στο εξής, ώστε να μπορούμε να προφυλάσσουμε καλύτερα τους πελάτες μας. Η προσέγγισή μας οφείλει να είναι ολιστική, να περιλαμβάνει τόσο την ατομική πρόληψη, την ευαισθητοποίηση της κοινότητας σχετικά με τους κινδύνους και τα απαραίτητα μέτρα αντιμετώπισης, καθώς και τη δημιουργία πολύ εστιασμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων, ικανά να μειώσουν τις επιπτώσεις των φυσικών καταστροφών».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠρόγραμμα “Απόσυρση κι Ανταλλαγή” με την αξιοπιστία της Opel
    επομενο Διήμερη εκδήλωση για Πολιτική Προστασία κι Εθελοντισμό στο Ηράκλειο

    σχετικα νεα

    ΙΕΛΚΑ: Στο 1,08% ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο

    04/11/2025, 5:01 μμ

    Ποινική δίωξη στους λιμενάρχες Χαλκίδας και Ερέτριας για την υπόθεση Βαλυράκη

    04/11/2025, 2:55 μμ

    Την παραίτησή του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛΤΑ, υπέβαλε ο Γρηγόρης Σκλήκας

    04/11/2025, 2:14 μμ

    Νεκρός 20χρονος για οπαδικές διαφορές στη Χαλκίδα

    04/11/2025, 11:23 πμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από σήμερα – Σε ποιες περιοχές θα εκδηλωθούν

    04/11/2025, 10:48 πμ

    Επίδομα θέρμανσης – Προθεσμία μέχρι 5 Δεκεμβρίου για αιτήσεις

    04/11/2025, 9:30 πμ
    Ροη ειδησεων

    Παραδόθηκαν τα τρία καταζητούμενα αδέλφια για το μακελειό στα Βορίζια

    04/11/2025, 6:59 μμ

    Στ. Αρναουτάκης για το μακελειό στα Βορίζια: «Κοινή δράση για να μπει τέλος στον κύκλο βίας»

    04/11/2025, 6:39 μμ

    Χανιά: Κηδεύτηκε η 56χρονη που έχασε τη ζωή της στα Βορίζια Ηρακλείου

    04/11/2025, 6:28 μμ

    People: O Τζόναθαν Μπέιλι ο πιο σέξι άνδρας για το 2025

    04/11/2025, 6:02 μμ

    Η Ουάσιγκτον δίνει ώθηση στις έρευνες υδρογονανθράκων – Επενδυτικές αποφάσεις προ των πυλών νοτιοδυτικά της Κρήτης

    04/11/2025, 5:25 μμ

    ΙΕΛΚΑ: Στο 1,08% ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο

    04/11/2025, 5:01 μμ

    Άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Δανίας και της Ολλανδίας από το Επιμελητήριο Ηρακλείου

    04/11/2025, 4:28 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}