Αυτό το καλοκαίρι ο πόλεμος για την κυριαρχία στις ελληνικές θάλασσες θα είναι σκληρός.
Ναυπηγήσεις νέων πλοίων, ναυλώσεις και δημιουργία νέου συνδέσμου Εφοπλιστών Ταχυπλόων και Κρουαζιέρας (Σ.Ε.ΤΑ.Κ), διαμορφώνουν το μέχρι σήμερα σκηνικό. Η Minoan Lines “άνοιξε τα χαρτιά της”, όσον αφορά στην ανανέωση του στόλου της.
Σε πρώτη φάση με δύο Ro-Pax /ΕΓ-ΟΓ πλοία που θα ενισχύσουν τη θέση και παρουσία της Minoan Lines στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο. Η απόφαση ελήφθη οριστικά με την κατακύρωση του διαγωνισμού για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου στον όμιλο Grimaldi.
Από την άλλη πλευρά, στην κούρσα των… «εξοπλισμών», η Attica Συμμετοχών -μετά και την οριστική απορρόφηση/συγχώνευση της ΑΝΕΚ- βγαίνει μπροστά με τη στρατηγική συμφωνία με την ΟΝΕΧ (ναυπηγεία Ελευσίνας- Ερμούπολης) με πληροφορίες να θέλουν τις δύο πλευρές κοντά στην οριστικοποίηση για το “χτίσιμο” ενός ΕΓ/ΟΓ- τύπου… Blue Star που θα έχει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα – πιθανότατα με κύριο εναλλακτικό καύσιμο τη μεθανόλη).
Παράλληλα, “βάφει” στα χρώματα της SuperFast Ferries το “Αριάδνη” που ανήκε στη Hellenic Sea Ways (επίσης εταιρεία του ομίλου Attica). Κι ακόμη δεν μπήκαμε στον Φεβρουάριο…