ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Πέμπτη, 04/09/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των φορολογούμενων – Ξεκίνησε η λειτουργία του «my1521» από την ΑΑΔΕ

    Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των φορολογούμενων – Ξεκίνησε η λειτουργία του «my1521» από την ΑΑΔΕ

    02/09/2025, 6:29 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης ”my1521” της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη.

    Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔε είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.

    «Με το my1521 εγκαινιάζουμε έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης που μετασχηματίζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούμε τον πολίτη αλλά και τον τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στο φορολογούμενο» δήλωσε ο κ. Πιτσιλής. Πρόσθεσε ότι ο στόχος είναι «να έχουμε μια πιο αποδοτική, πιο ανοικτή και πιο φιλική δημόσια διοίκηση που βάζει στο επίκεντρο τον πολίτη και προσαρμόζεται στις ανάγκες του, με σεβασμό και κατανόηση».

    Από τη μεριά του ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι υποχρέωσή μας» προσθέτοντας πως «το 1521 έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων». «Έχουμε υποχρέωση να μειώνουμε τους φόρους όσο μπορούμε, αλλά και να εξυπηρετούμε τους φορολογουμένους με τον καλύτερο τρόπο. Η ΑΑΔΕ έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα μπροστά όλα τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα προς την κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της. Και τώρα με το 1521 η επαφή της με τους φορολογούμενους γίνεται πιο άμεση και πιο σύγχρονη» σημείωσε.

    «Σήμερα εγκαινιάζουμε ένα ακόμη πολύ σημαντικό βήμα στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δημόσιο, στην εμπειρία αυτής της εξυπηρέτησης» ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συμπληρώνοντας πως «ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε θέσει από το 2019 έναν στόχο: ο τρόπος που το Δημόσιο, που το κράτος εξυπηρετεί τους πολίτες, να αλλάξει ραγδαία, μέσα στα επόμενα χρόνια».

    Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Πιερρακάκης αυτό έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό από το gov.gr, από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, από μία σειρά από αλλαγές επισημαίνοντας πως το Δημόσιο δεν εξυπηρετεί τους πολίτες μόνο ψηφιακά. Απαιτείται η λεγόμενη «πολυκαναλική εξυπηρέτηση. Η σύλληψη λοιπόν πια είναι; Διαρκώς να βελτιωνόμαστε και διαρκώς να πετυχαίνουμε καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων από το κράτος. Είναι μια μεταρρύθμιση η οποία χτίζεται μέρα με την ημέρα, είναι κάτι στο οποίο το κράτος διαρκώς βελτιώνεται και νομίζω ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και έχει αγκαλιαστεί από όλους τους πολίτες» κατέληξε.

    Πώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521

    Το my1521 αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, το οποίο συγκεντρώνει σταδιακά σε ένα σημείο τις υπηρεσίες υποστήριξης προς πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης.

    Όπως τόνισε ο διοικητή της ΑΑΔΕ κατά την παρουσίασή του, αυτό θα λειτουργεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης:

    1. Το πρώτο θα αποτελείται από 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους οι οποίοι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση.
    2. Το δεύτερο θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη που θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων.
    3. Το τρίτο εμπλέκει τις αρμόδιες υπηρεσίες τις ΑΑΔΕ για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα.

    Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες:

    • έως τις 12/9, από 7:30 έως 17:00 από 15/9 και εφεξής από 7:00 έως 20:00

    Για ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλατφόρμα webchannel.1521.aade.gr λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

    Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Πιτσιλής, κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής του 1521 «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» και «καταφέραμε να επιλύσουμε το πρόβλημα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%».

    Συνολικά η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεων καθημερινά, με τον διοικητή της ΑΑΔΕ να σημειώνει «είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως».

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΣυντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε θα γίνει η καταβολή των χρημάτων
    επομενο Σοβαρά τραυματισμένος 19χρονος στο Ρέθυμνο μετά από ατύχημα με jet ski

    σχετικα νεα

    Καθημερινή η παρουσία Τσίπρα πριν τη ΔΕΘ: Κλιμακώνει τις παρεμβάσεις του ο πρώην πρωθυπουργός

    03/09/2025, 9:59 μμ

    Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο νοσοκομείο Νεάπολης Λασιθίου, τα προβλήματα παραμένουν

    03/09/2025, 9:29 μμ

    Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς – Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων – πολυτέκνων

    03/09/2025, 7:57 μμ

    Διευθυντές υπουργείων και δημοσίων υπηρεσιών ξέπλεναν μαύρο χρήμα μέσω στοιχηματικών εταιρειών

    03/09/2025, 6:30 μμ

    Κρατούν «μικρό καλάθι» ενόψει ΔΕΘ – Τι λένε για τις διεκδικήσεις τους οι συνδικαλιστές

    03/09/2025, 6:00 μμ

    Σχέδιο για διπλή τιμαριθμοποίηση στην Εισφορά Αλληλεγγύης των συνταξιούχων

    03/09/2025, 4:58 μμ
    Ροη ειδησεων

    Μετά από επτά χρόνια οι Radiohead ξανά σε περιοδεία

    03/09/2025, 11:31 μμ

    Αντεξαν στις πιέσεις τα Ελληνικά ομόλογα

    03/09/2025, 11:02 μμ

    Ο Πούτιν δηλώνει έτοιμος να συναντηθεί με τον Ζελένσκι στη Μόσχα – Ουκρανία: «Η πρόταση Πούτιν είναι απαράδεκτη»

    03/09/2025, 10:31 μμ

    Καθημερινή η παρουσία Τσίπρα πριν τη ΔΕΘ: Κλιμακώνει τις παρεμβάσεις του ο πρώην πρωθυπουργός

    03/09/2025, 9:59 μμ

    Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο νοσοκομείο Νεάπολης Λασιθίου, τα προβλήματα παραμένουν

    03/09/2025, 9:29 μμ

    Τη δεύτερη δέσμη προτάσεων για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο 2028-2034 παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή

    03/09/2025, 9:00 μμ

    Ηράκλειο: Ανοιχτό Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» ονομάστηκε το θέατρο της Πύλης Βηθλεέμ

    03/09/2025, 8:28 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.