Ο Νίκος Κοκολάκης, πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου, μιλά για την αυριανή (23/10) απεργία στον κλάδο του Τουρισμού και Επισιτισμού, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και τις διεκδικήσεις τους.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, αναφέρει ότι η τουριστική σεζόν πήγε καλά αλλά σε συνδυασμό με την έλλειψη προσωπικού, οι εργασιακές συνθήκες επιδεινώθηκαν, με πολλούς εργαζόμενους να μην παίρνουν ρεπό, να εργάζονται περισσότερες ώρες από το προβλεπόμενο ενώ καταγράφηκαν και λιποθυμίες από την υπερεργασία.
Επίσης τονίζει την εποχικότητα του κλάδου και την έλλειψη βοήθειας από το κράτος για το διάστημα που δεν εργάζονται, αναφέρεται στα βασικά αιτήματα του κλάδου και υπογραμμίζει ότι θα πρέπει επιτέλους οι εργαζόμενοι να ανακτήσουν αυτά που έχασαν με τα μνημόνια.
Όσον αφορά τις κακές συνθήκες εργασίας και την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων, υποστηρίζει ότι υπάρχει ασυδοσία στον χώρο και στα περισσότερα ξενοδοχεία υπάρχουν παρατυπίες ενώ επικαλείται τα στοιχεία του ΣΕΠΕ, τα οποία δείχνουν ότι ο κλάδος είναι «πρωτοπόρος» στην εργασιακή παραβατικότητα.
Κλείνοντας τονίζει ότι με αυτήν την κατάσταση οι εργαζόμενοι γυρνάνε την πλάτη στον κλάδο, ενώ αναφέρεται και στην προγραμματισμένη απεργιακή κινητοποίηση στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, που στοχεύει στην πλατιά ενημέρωση του κοινού (ντόπιων και τουριστών) σημειώνοντας ότι είναι «το μοναδικό όπλο που έχει μείνει στους εργαζομένους».
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.