ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Δευτέρα, 10/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα: Συνολικά 1.000 τηλεφωνικές κλήσεις από τον e-EΦΚΑ, μέχρι τέλος Ιανουαρίου, προς υποψήφιους συνταξιούχους

    Καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα: Συνολικά 1.000 τηλεφωνικές κλήσεις από τον e-EΦΚΑ, μέχρι τέλος Ιανουαρίου, προς υποψήφιους συνταξιούχους

    14/01/2024, 10:29 πμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Στα τέλη Ιανουαρίου ολοκληρώνει ο e-ΕΦΚΑ την πιλοτική φάση της καινοτόμου δράσης του που αφορά στους εν δυνάμει συνταξιούχους.

       Ήδη, ο φορέας, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1555, έχει αναλάβει και υλοποιεί την πρωτοβουλία για την τηλεφωνική ενημέρωση και την καθοδήγηση των ασφαλισμένων του με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους.

       Η συγκεκριμένη δράση σχεδιάστηκε, με σκοπό την προσωποποιημένη και εξατομικευμένη υποστήριξη τουλάχιστον έξι μήνες πριν από τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, με στόχευση σε πρώτη φάση σε συγκεκριμένη κατηγορία ασφαλισμένων, προκειμένου σταδιακά να παγιωθεί ως παρεχόμενη υπηρεσία προς τις ασφαλισμένες και τους ασφαλισμένους του φορέα.

       Όπως αναφέρει ο φορέας, στο πλαίσιο αυτό, η εκκίνηση για το «επιθετικό» marketing του e-ΕΦΚΑ έχει γίνει με 1.000 εν δυνάμει συνταξιούχους που προέρχονται από τον δημόσιο τομέα, καθώς πρόκειται για υποθέσεις με λιγότερο περίπλοκες διαδικασίες ως προς τη θεμελίωση κανόνων συνταξιοδότησης.

       Στη συνέχεια, η προσπάθεια θα επικεντρωθεί στους ασφαλισμένους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα, ώστε να μπορούν να ενημερωθούν εγκαίρως και εκείνοι για την επικείμενη συνταξιοδότησή τους.

       Συγκεκριμένα, ο e-ΕΦΚΑ προσεγγίζει, με δική του πρωτοβουλία, τον πολίτη, για να τον διευκολύνει, επικοινωνώντας μαζί του τηλεφωνικά. Η εν λόγω υποστήριξη παρέχεται με βάση τα στοιχεία που τηρεί ο φορέας στα αρχεία του για την άσκηση των καθηκόντων του και δεν αντλεί κανένα στοιχείο από άλλους φορείς.

       Ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτό, ενεργοποιούνται όλοι οι υποψήφιοι συνταξιούχοι που πληρούν το ηλικιακό όριο, το οποίο απαιτείται. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν προκαταβολικά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (π.χ. βεβαίωση ενσήμων), ώστε να μην υπάρχουν φαινόμενα όπου εντοπίζονται φάκελοι συνταξιοδότησης να παραμένουν σε εκκρεμότητα για αρκετό χρονικό διάστημα, ελλείψει κάποιων δικαιολογητικών.

       Ειδικότερα, για τις περιπτώσεις εν δυνάμει συνταξιούχων με διαδοχική ασφάλιση σε περισσότερα του ενός ασφαλιστικά ταμεία στη διάρκεια του εργασιακού βίου τους, η προληπτική ενημέρωση θα λειτουργήσει ευεργετικά, για να μειωθεί στο ελάχιστο ο χρόνος αναμονής, καθώς θα έχει γίνει όλη η απαραίτητη προεργασία.

       Ο e-ΕΦΚΑ έχει ήδη στη διάθεσή του τις πληροφορίες που αφορούν στον ασφαλιστικό βίο του κάθε ασφαλισμένου και στη συνταξιοδότησή του.

       Επομένως, θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που έχει ήδη στην κάτοχή του, για να ενημερώσει τους εν δυνάμει συνταξιούχους του σχετικά με τον χρόνο θεμελίωσης του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος, για τον τρόπο υποβολής της αίτησης και για τα δικαιολογητικά, που απαιτούνται.

       Η προληπτική ενημέρωση προβλέπει ότι θα παρέχονται αναλυτικές οδηγίες και σαφείς κατευθύνσεις τηλεφωνικά, ώστε να υποβάλλονται οι αιτήσεις με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά και να απαντώνται όλες οι σχετικές απορίες, όπως, για παράδειγμα, το αρμόδιο υποκατάστημα, τυχόν δικαιώματα εξαγορών κλπ.

       Οι οδηγίες παρέχονται προς τους ασφαλισμένους που, σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρούνται από τον e-ΕΦΚΑ, πρόκειται να υποβάλουν αίτηση συνταξιοδότησης μέσα στο 2024.

       Από τους ασφαλισμένους, σε καμία περίπτωση, δεν θα ζητηθεί να δώσουν στον e-ΕΦΚΑ ειδικά δεδομένα ή στοιχεία σχετικά με τραπεζικούς λογαριασμούς.

       Δόμνα Μιχαηλίδου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: Εφαρμόζουμε την κοινωνική πολιτική στην πράξη

       Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, δηλώνει ότι, χάρη στη νέα υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, για πρώτη φορά, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης πηγαίνει στον πολίτη και όχι ο πολίτης στο υπουργείο.

       Όπως σημειώνει, «πλέον, ο ασφαλισμένος μπορεί να ενημερώνεται τηλεφωνικά από τον φορέα, έξι μήνες πριν από την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης, για τη δυνατότητα συνταξιοδότησής του και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, που πρέπει να προσκομίσει. Στο εξής, μέσω της νέας υπηρεσίας, που έχει ήδη δοκιμαστεί σε χιλιάδες συμπολίτες μας, επιδιώκουμε αφενός μεν να αποφευχθεί κάθε ταλαιπωρία του ασφαλισμένου αφετέρου δε να εκδοθεί ταχύτερα η σύνταξή του».

       «Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε συνεχώς την καθημερινότητα των Ελλήνων και αυτό καταφέρνουμε, μέσω του e-ΕΦΚΑ. Να εφαρμόζουμε την κοινωνική πολιτική στην πράξη. Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πολιτών, παρέχοντάς τους τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες, με ευκολία, ταχύτητα και αξιοπιστία» υπογραμμίζει η κ. Μιχαηλίδου. 

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΝέες κινητοποιήσεις κατά των ιδιωτικών Πανεπιστημίων
    επομενο Μήνυμα στήριξης της Ουκρανίας έστειλε ο νέος ΥΠΕΞ της Γαλλίας κατά την επίσκεψή του στο Κίεβο

    σχετικα νεα

    H πρώτη στρατιωτική άσκηση με drones και anti-drones θα γίνει στη Θράκη

    10/11/2025, 7:00 μμ

    Αναβλήθηκε για τις 5 Ιουνίου του 2026 η δίκη σε δεύτερο βαθμό του Δημήτρη Λιγνάδη

    10/11/2025, 6:40 μμ

    Επικαιροποίηση του Έκτακτου Δελτίου Επιδείνωσης Καιρού: Σε ποιές περιοχές προβλέπονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες

    10/11/2025, 6:21 μμ

    Black Friday: Ο Νοέμβριος φέρνει.. χρυσές ευκαιρίες στην αγορά

    10/11/2025, 5:32 μμ

    Σε όλη τη χώρα από το 2026, οι δωρεάν υπηρεσίες των ΚΟΜΥ

    10/11/2025, 2:33 μμ

    Χρυσοχοΐδης: Τον Ιούνιο εγκαθιστούμε 1.000 κάμερες στους δρόμους για ηλεκτρονικά πρόστιμα

    10/11/2025, 12:58 μμ
    Ροη ειδησεων

    H πρώτη στρατιωτική άσκηση με drones και anti-drones θα γίνει στη Θράκη

    10/11/2025, 7:00 μμ

    Αναβλήθηκε για τις 5 Ιουνίου του 2026 η δίκη σε δεύτερο βαθμό του Δημήτρη Λιγνάδη

    10/11/2025, 6:40 μμ

    Επικαιροποίηση του Έκτακτου Δελτίου Επιδείνωσης Καιρού: Σε ποιές περιοχές προβλέπονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες

    10/11/2025, 6:21 μμ

    Ρολόι Patek Philippe δημοπρατήθηκε στη Γενεύη έναντι 15,2 εκατομμυρίων ευρώ

    10/11/2025, 5:58 μμ

    Black Friday: Ο Νοέμβριος φέρνει.. χρυσές ευκαιρίες στην αγορά

    10/11/2025, 5:32 μμ

    Μια δίαιτα που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε μπορεί πράγματι να μειώσει τη χοληστερίνη

    10/11/2025, 5:02 μμ

    Έφη Περδικογιάννη: «Πολλαπλά μηνύματα από τους καθηγητές με τη Φαύστα»

    10/11/2025, 4:29 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}