«Δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφαλείας για τους καταναλωτές, που επιλέγουν να συνεργαστούν με μία τράπεζα. Έχουμε εντοπίσει το ζήτημα της μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού, που εξυπηρετεί τους καταναλωτές που είναι ψηφιακά ανεκπαίδευτοι», είπε στο Θέμα Κρήτης 103.1 ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών Ελλάδας, Γιώργος Λεχουρίτης.
Πρόσθεσε, ακόμη, πως το προηγούμενο διάστημα υπήρχε η νομική ασφάλεια, όταν ένας πελάτης έκανε αίτημα σε μια υπηρεσία, που έμενε αναπάντητο πάνω από ένα μήνα, τότε η υπηρεσία υποχρεωμένη να του απαντήσει. Αν δεν το έπραττε, είχε νομικές κυρώσεις, όμως τώρα δεν υπάρχει ούτε αυτό.