ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τρίτη, 25/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»ΕΛΑΣ: Κάτω από 5 δευτερόλεπτα ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100

    ΕΛΑΣ: Κάτω από 5 δευτερόλεπτα ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100

    21/04/2024, 4:15 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ εξέδωσε ανακοίνωση-απάντηση σχετικά με δημοσιεύματα που αναπαράγονται σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αναφέρονται σε καταγγελία πολίτη, σύμφωνα με την οποία, σε κλήση που πραγματοποίησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης ‘Αμεσης Δράσης Αττικής (100), τέθηκε σε μεγάλη αναμονή.

       Ειδικότερα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση: «Κατόπιν σχετικών διαταγών της νέας Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση ‘Αμεσης Δράσης Αττικής ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα το αστυνομικό προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου (100) ανά βάρδια να έχει διπλασιαστεί.

       Στο πλαίσιο αυτό, ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100 είναι μικρότερος από 5 δευτερόλεπτα.

       Ενδεικτικά, το τριήμερο 17-19 Απριλίου 2024, διάστημα το οποίο αφορά η εν λόγω καταγγελία, σε συνολικά 20.022 κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο 100, ο χρόνος ανταπόκρισης των τηλεφωνητών ήταν ο εξής:

       – Από 1 έως 5 δευτερόλεπτα στο 85,52% των κλήσεων (-17.123- κλήσεις)

       – Από 6 έως 20 δευτερόλεπτα στο 13,67% των κλήσεων (-2.736- κλήσεις)

       – Από 21 έως 30 δευτερόλεπτα στο 0,74% των κλήσεων (-148- κλήσεις)

       – Από 31 έως 60 δευτερόλεπτα στο 0,07% των κλήσεων (-15- κλήσεις)

       – Από 60 δευτερόλεπτα και πάνω, καμία κλήση.

       Παράλληλα, οι αστυνομικοί που εργάζονται στο τηλεφωνικό κέντρο, αυτή την περίοδο εκπαιδεύονται από ειδικευμένους ψυχολόγους και επιστήμονες, με σκοπό τη βελτίωση των ικανοτήτων τους για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των περιστατικών.

    Η Ελληνική Αστυνομία, με μοναδικό γνώμονα την ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας και την πρόληψη και αντιμετώπιση παραβατικών και επικίνδυνων φαινομένων, είναι δίπλα στους πολίτες αδιάλειπτα, εκτελώντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης το καθήκον της». 

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΥποψήφια βουλευτής της Νίκης χαστούκισε στην εκκλησία την Αγγελική Δεληκάρη
    επομενο Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις: Ποιοι μπορούν να λάβουν επιδότηση έως 10.000 ευρώ

    σχετικα νεα

    Τι αλλάζει σε διαθήκες και κληρονομιές – Καταργούνται εντελώς οι λόγοι αποποίησης της κληρονομιάς λόγω χρεών

    25/11/2025, 4:59 μμ

    Το ανατριχιαστικό βίντεο για τις γυναικοκτονίες: Θύματα «ζωντανεύουν» με Τεχνητή Νοημοσύνη

    25/11/2025, 2:51 μμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ν. Αντωνόπουλος: «Μικρές οι αυξήσεις που διαφημίζει η κυβέρνηση»

    25/11/2025, 12:03 μμ

    Με τεχνητή νοημοσύνη τα ραντεβού στο ΕΣΥ

    25/11/2025, 8:12 πμ

    Ξεκίνησε η νέα Πλαστική Κάρτα Αναπηρίας – 250 ευρώ σε ΑμεΑ και ανασφάλιστους υπερήλικες

    24/11/2025, 8:01 μμ
    Ροη ειδησεων

    Άρης Νινίκας: «Να μην φοβηθούμε να γελάσουμε με τον εαυτό μας»

    25/11/2025, 5:01 μμ

    Τι αλλάζει σε διαθήκες και κληρονομιές – Καταργούνται εντελώς οι λόγοι αποποίησης της κληρονομιάς λόγω χρεών

    25/11/2025, 4:59 μμ

    Γιώργος Παπαδάκης: «Να προσφύγουν οι φορείς κατά της αύξησης των Δημοτικών Τελών»

    25/11/2025, 4:57 μμ

    Αντώνης Περισυνάκης: «Ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ η σύνδεση της θέρμανσης στο Γερωνυμάκειο»

    25/11/2025, 4:56 μμ

    Αναστασία Λιάγκου: «Τα παιδιά μας είναι 4 χρόνια χωρίς θέρμανση στο σχολείο»

    25/11/2025, 4:55 μμ

    Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στην τουριστική έκθεση που έγινε στο Κατοβίτσε και την Βαρσοβία στις 12 και 13 Νοεμβρίου

    25/11/2025, 4:32 μμ

    Τρίτη 25/11/2025

    25/11/2025, 3:55 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}