Όσο περνούν τα χρόνια, όλο και περισσότεροι μιλούν για την Τεχνητή Νοημοσύνη και όλο και περισσότεροι ασχολούνται με αυτή. Από την εξέλιξη δεν θα μπορούσε να λείπει ο κλάδος του Τουρισμού με τους επαγγελματίες τόσο στον τουριστικό χώρο όσο και στον χώρο της πληροφορικής να ισχυρίζονται ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα αλλάξει εντελώς το μίγμα παροχής υπηρεσιών και σχεδιασμού των ταξιδιών.
Ήδη, σε παρόντα χρόνο, υπάρχουν εταιρίες και στην Ελλάδα, που αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη και παρέχουν εμπειρίες ταξιδιών στους πελάτες τους, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τα «θέλω» τους. Ο ταξιδιώτης απλά επιτρέπει στην Google να δώσει προσωπικές πληροφορίες επιλογών διασκέδασης και ψυχαγωγίας και η τεχνητή νοημοσύνη αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα: «Το ταξίδι που σας ταιριάζει είναι στον τάδε προορισμό, για τόσες ημέρες και με βάση το budget και τα ενδιαφέροντα σας ορίστε το πρόγραμμα σας και η ενημέρωση για το πόσα θα ξοδέψετε και πού». Όλα ψηφιοποιημένα.
Όπως δήλωσε στο ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1 ο Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Δημήτρης Κουμπαράκης, όλες αυτές οι εξελίξεις, όπως κάθε τεχνολογική εξέλιξη, τρομάζουν. Γιατί αποτελούν … άγνωστα νερά!
Και πολλοί είναι εκείνοι που φοβούνται ότι τα ρομπότ μπορούν ακόμα και να αντικαταστήσουν τους ανθρώπους, όπως έχει ήδη γίνει σε τουριστικά καταλύματα της Ανατολής. Το ερώτημα είναι πόσο θα προετοιμαστούμε για να υποδεχθούμε αυτό το αύριο και πόσες αντιστάσεις έχουμε για να αναχαιτίσουμε την … εισβολή των ρομπότ και στον Τουρισμό.