ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 06/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Η Εφορία αλλάζει: Ο ρόλος του ChatGPT και των Βig Data και τι σημαίνουν για τους φορολογούμενους

    Η Εφορία αλλάζει: Ο ρόλος του ChatGPT και των Βig Data και τι σημαίνουν για τους φορολογούμενους

    06/12/2025, 2:14 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Τις δράσεις για μια φιλική προς τον πολίτη αλλά και αποτελεσματική ψηφιακή φορολογική διοίκηση περιλαμβάνει το στρατηγικό σχέδιο της ΑΑΔΕ 2025 -2029 που προβλέπει την ενεργοποίηση του ChatGPΤ  αλλά και τη λειτουργία και νέου chatbot, για την ενημέρωση και εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.

    Παράλληλα η αξιοποίηση των Big Data σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης ανοίγει νέες προοπτικές για προσωποποιημένη καθοδήγηση των φορολογουμένων αλλά και εξονυχιστικούς ελέγχους για τον εντοπισμό κρουσμάτων  φοροδιαφυγής. Σύμφωνα με τον διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή “ο στόχος μας δεν είναι μόνο να μετασχηματίσουμε τις υπηρεσίες μας σε έξυπνες υπηρεσίες, αλλά να εφαρμόσουμε μια πιο δίκαιη, πιο αποτελεσματική και πιο ανθρώπινη φορολογική διοίκηση, παρέχοντας εξατομικευμένη υπηρεσία σε πολίτες και επιχειρήσεις”.

    Η χρήση του ChatGPT μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της  εφορίας μέσω αυτόματων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις φορολογουμένων, καλύτερης κατηγοριοποίησης των αιτημάτων στη γραμμή υποστήριξης και ακόμα πιο εξελιγμένων προβλεπτικών μοντέλων που εντοπίζουν “ύποπτες” περιπτώσεις φοροδιαφυγής οι οποίες χρήζουν περαιτέρω έλεγχο.

    Το νέο myAADE βρίσκεται ήδη σε φάση ανάπτυξης και ενσωματώνει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και ανάλυσης δεδομένων σε όλες τις λειτουργίες.

    Μάλιστα, όσο αυξάνεται η διασύνδεση των δεδομένων και η επεξεργασία μεγάλων συνόλων δεδομένων, τόσο περισσότερα στοιχεία μπορούν να προ-συμπληρωθούν στις φορολογικές δηλώσεις. Την ίδια ώρα η ανάπτυξη chatbot στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ μπορεί να προσφέρει άμεσες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις φορολογουμένων, να καθοδηγήσει στη συμπλήρωση εντύπων ή να παράσχει προσωποποιημένες εισηγήσεις. Η διαχείριση των αιτημάτων γίνεται πιο αποτελεσματική και ανθρώπινη.

    Η σημασία της ανάλυσης δεδομένων

    Σύμφωνα με το σχέδιο, η  ΑΑΔΕ μετασχηματίζεται σε data-driven οργανισμό. Αυτό σημαίνει ότι η Ανεξάρτητη Αρχή θα χρησιμοποιήσει δεδομένα και τις αναλύσεις τους  ως κεντρικό πυρήνα για τη λήψη αποφάσεων, τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την αναβάθμιση της λειτουργίας της συνολικά.

    Πιο συγκεκριμένα με αυτό τον τρόπο θα:

    – Αναλύονται τα δεδομένα που συλλέγονται από φορολογούμενους, επιχειρήσεις, και άλλους φορείς, προκειμένου να γίνουν πιο ακριβείς προβλέψεις, να εντοπιστούν ύποπτες υποθέσεις, και να βελτιωθεί η συμμόρφωση των πολιτών.

    – Αυτοματοποιούνται διαδικασίες που εξαρτώνται από τη λήψη δεδομένων, όπως η επεξεργασία φορολογικών δηλώσεων, οι εκκαθαρίσεις φόρων, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση και ενισχύοντας την ακρίβεια.

    – Δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, καθώς μέσω της ανάλυσης δεδομένων μπορεί να προσφερθούν εξατομικευμένες υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα εντοπίζονται εύκολα περιπτώσεις παρατυπιών και διαφθοράς.

    – Υλοποιείται  “έξυπνη” φορολογική πολιτική, η οποία βασίζεται σε δεδομένα για την καλύτερη διαχείριση και κατανομή των πόρων, όπως και στην καλύτερη αξιολόγηση των κινδύνων και των αναγκών σε επίπεδο φορολογίας.

    Nέο chatbot

    H ΑΑΔΕ ετοιμάζει “ψηφιακό βοηθό” (chatbot) που θα απαντά σε φορολογικές απορίες με φυσική γλώσσα και θα καθοδηγεί τους φορολογούμενους βήμα-βήμα στις βασικές διαδικασίες (δηλώσεις, τεκμήρια, ρυθμίσεις κ.λπ.). Tο chatbot, θα χρησιμοποιεί μεγάλα γνωστικά μοντέλα, LLMs, για να παρέχει προσωποποιημένη καθοδήγηση ενώ θα είναι διαθέσιμο μέσα από το myAADE και θα δίνει άμεσες οδηγίες και σχετικά links/ενέργειες. Ο χρήστης θα μπορεί να γράφει ένα ερώτημα και θα λαμβάνει συνοπτική απάντηση με τα απαιτούμενα βήματα, τα σωστά μενού στο myAADE και τυχόν δικαιολογητικά, λάθη στα έντυπα (Ε1, Ε2, Ε3, ΦΠΑ, μισθώσεις).

    Πηγή: capital.gr

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΔωρεά τροφίμων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Μαλεβιζίου

    σχετικα νεα

    112 λόγω υπερχείλισης στον ποταμό Ενιπέα – Διακόπηκαν τα δρομολόγια των τρένων στο τμήμα Λάρισα-Λειανοκλάδι

    06/12/2025, 12:55 μμ

    Άδειαζε παγκάρι και συνελήφθη 22χρονος

    06/12/2025, 12:14 μμ

    Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες που ενισχύουν τα μπλόκα

    06/12/2025, 10:17 πμ

    Θλίψη στα Χανιά: Νεκρός από τροχαίο 45 χρονος αθλητής

    06/12/2025, 10:15 πμ

    Μηνύματα επιβράβευσης της ελληνικής οικονομίας από Λονδίνο και Βρυξέλλες

    06/12/2025, 8:57 πμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες και στην Κρήτη

    06/12/2025, 8:18 πμ
    Ροη ειδησεων

    Η Εφορία αλλάζει: Ο ρόλος του ChatGPT και των Βig Data και τι σημαίνουν για τους φορολογούμενους

    06/12/2025, 2:14 μμ

    Δωρεά τροφίμων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Μαλεβιζίου

    06/12/2025, 1:33 μμ

    112 λόγω υπερχείλισης στον ποταμό Ενιπέα – Διακόπηκαν τα δρομολόγια των τρένων στο τμήμα Λάρισα-Λειανοκλάδι

    06/12/2025, 12:55 μμ

    Άδειαζε παγκάρι και συνελήφθη 22χρονος

    06/12/2025, 12:14 μμ

    Δύσκολη έξοδο για τον ΟΦΗ

    06/12/2025, 11:39 πμ

    Κερδίζει τις εντυπώσεις το ανακαινισμένο Café Restaurant «Marina»

    06/12/2025, 11:01 πμ

    Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες που ενισχύουν τα μπλόκα

    06/12/2025, 10:17 πμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}