ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 07/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Αξιολόγηση του Δημοσίου από τους πολίτες: Πώς θα λειτουργήσει – Η «μεγάλη δημοσκόπηση» και τα σημαντικά δεδομένα

    Αξιολόγηση του Δημοσίου από τους πολίτες: Πώς θα λειτουργήσει – Η «μεγάλη δημοσκόπηση» και τα σημαντικά δεδομένα

    06/05/2025, 7:25 πμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    «Αποκαλυπτήρια» για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες θα γίνουν σήμερα το πρωί στη σύσκεψη που έχει συγκαλέσει στο Μέγαρο Μαξίμου ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους συναρμόδιους υπουργούς Εσωτερικών Θεόδωρο Λιβάνιο και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, οι οποίοι στη συνέχεια θα εξειδικεύσουν και τις λεπτομέρειες της πλατφόρμας σε συνέντευξη Τύπου. Η πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov.gr είναι ήδη ανοιχτή από χθες και οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Στο νέο σύστημα αξιολόγησης θα συμμετάσχουν περίπου 4 εκατομμύρια πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, ενώ οι πολίτες καλούνται να αξιολογήσουν σε μια κλίμακα από το 0 ως το 10 μια σειρά υπηρεσιών του Δημοσίου, αλλά και μια σειρά παρεχόμενων υπηρεσιών από αυτές. Για παράδειγμα, μόλις μπαίνει κανείς στην πλατφόρμα, ζητείται η γνώμη του για την ΑΑΔΕ, τον ΕΦΚΑ, τη ΔΥΠΑ, το Κτηματολόγιο, τις Υπηρεσίες Αδειών Μεταναστών και τις Αστικές Συγκοινωνίες. Οι πολίτες ερωτώνται επίσης για τις ψηφιακές υπηρεσίες του gov.gr, το myHealth, την ηλεκτρονική συνταγογράφηση και τις ψηφιακές υπηρεσίες του Κτηματολογίου. Οι πολίτες επίσης καλούνται να εκφέρουν γνώμη για υπηρεσίες του gov.gr, όπως η υπεύθυνη δήλωση, το αντίγραφο ποινικού μητρώου, το ραντεβού για την έκδοση αστυνομικής ταυτότητας, το Gov Gr Wallet και πολλά άλλα. Επίσης, στο μικροσκόπιο τίθενται και οι υπηρεσίες της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπως η κατάσταση της καθαριότητας, η κατάσταση του οδικού δικτύου, οι ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου, ο ηλεκτροφωτισμός κ.ο.κ. Τέλος, οι πολίτες καλούνται να απαντήσουν βιωματικά ποιες δημόσιες υπηρεσίες έχουν επισκεφθεί ή χρησιμοποιήσει τους τελευταίους 12 μήνες, αλλά και αν έχουν παιδί ή παιδιά σε νηπιαγωγείο ή σε κάποια σχολική βαθμίδα. Ερωτώνται επίσης ποια άλλη υπηρεσία του δημοσίου θα ήθελαν να ψηφιοποιηθεί. Η μεγαλύτερη δημοσκόπηση Αρμόδιες κυβερνητικές πηγές κάνουν λόγο για τη «μεγαλύτερης κλίμακας δημοσκόπηση» που έχει γίνει αναφορικά με την άποψη των πολιτών για τη δημόσια διοίκηση, αλλά και για πολύ κρίσιμα δεδομένα που θα συλλέγουν. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει να στέλνεται ερωτηματολόγιο ανά εξάμηνο, πιθανότατα κάθε Απρίλιο-Μάιο και κάθε Οκτώβριο- Νοέμβριο, «χτίζοντας» σταδιακά μία βάση δεδομένων για όλες τις αξιολογούμενες υπηρεσίες. Με βάση αυτόν τον τρόπο αξιολόγησης, θα εντοπίζονται υπηρεσίες ή διαδικασίες που έχουν χαμηλή βαθμολογία, ενώ θα προκύπτει και γιατί οι πολίτες βάζουν «χαμηλό βαθμό» στην παρεχόμενη υπηρεσία και η Πολιτεία θα μπορεί να σχεδιάσει στοχευμένες βελτιώσεις. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα ανάλυσης των αποτελεσμάτων ανά αξιολογούμενη υπηρεσία, ανά χωρική περιοχή (δήμο, περιφέρεια, ακόμα και ανά ταχυδρομικό κώδικα) και ανά ηλικιακή ομάδα. Νέο σύστημα Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, το σύστημα που θα δρομολογηθεί επιφέρει μια ουσιαστική «αλλαγή παραδείγματος» στην αξιολόγηση του Δημοσίου που μέχρι πρότινος είχε ως αποτέλεσμα πρακτικά το 98% των δημοσίων υπαλλήλων να αξιολογείται στην κατηγορία του άριστου ή του πολύ επαρκούς. Το σημείο τομής εντοπίζεται στο 2023, όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το νέο σύστημα αξιολόγησης, το οποίο από φέτος αναμένεται να βελτιωθεί με τη συμμετοχή των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τις 166.350 αξιολογήσεις που υποβλήθηκαν, 54.650 υπάλληλοι χαρακτηρίστηκαν αρχικά ως υψηλής απόδοσης, ενώ από την επανεξέταση που έγινε με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης κρίθηκε ότι περισσότεροι από 39.000 εξ αυτών δεν πληρούν τελικά τα κριτήρια υψηλής απόδοσης. Η αξιολόγηση από τους πολίτες μπαίνει ως επιπλέον «φίλτρο», προκειμένου να γίνεται ακριβέστερη διάγνωση των προβληματικών πεδίων και λειτουργιών του δημοσίου τομέα. Στην κυβέρνηση γνωρίζουν άλλωστε καλά ότι για χρόνια η κοινωνία δυσπιστεί απέναντι στην αξιολόγηση του δημοσίου, συνεπώς εκτιμούν ότι είναι στο χέρι της κυβέρνησης να πείσει ότι μπορεί να επιφέρει αποτελεσματικές τομές στη λειτουργία του. Πηγή: protothema.gr
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΣτις 19 Μαΐου η απονομή των βραβείων “Δημήτρης Χορν” και “Μελίνα Μερκούρη” – Οι υποψήφιοι των βραβείων
    επομενο Συντάξεις Ιουνίου 2025: Πότε θα γίνει η πληρωμή για όλα τα ταμεία

    σχετικα νεα

    Ν. Δένδιας: «Εθνική αναγκαιότητα η οικοδόμηση ενός αυτάρκους αμυντικού οικοσυστήματος»

    06/11/2025, 11:58 μμ

    Συνάντηση Μητσοτάκη-Κάλας: «Η Ελλάδα αποτελεί πυλώνα γεωπολιτικής και οικονομικής σταθερότητας»

    06/11/2025, 9:01 μμ

    Προκαταρκτική έρευνα από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Σερρών μετά την καταγγελία Σούντγκρεν για στημένους αγώνες

    06/11/2025, 8:29 μμ

    Προφυλακιστέοι οι δύο τραυματίες κρατούμενοι που απολογήθηκαν σήμερα για το αιματοκύλισμα στα Βορίζια

    06/11/2025, 7:50 μμ

    Βορίζια: Ποινική δίωξη στον 43χρονο συγγενή του 39χρονου νεκρού, τη Δευτέρα η απολογία του – Συνελήφθη κι ένας 48χρονος

    06/11/2025, 7:33 μμ

    Ισχυρές βροχοπτώσεις προκάλεσαν προβλήματα σε μετακινήσεις – Κατολισθήσεις στο ΒΟΑΚ

    06/11/2025, 7:16 μμ
    Ροη ειδησεων

    Ν. Δένδιας: «Εθνική αναγκαιότητα η οικοδόμηση ενός αυτάρκους αμυντικού οικοσυστήματος»

    06/11/2025, 11:58 μμ

    Νέα γραμμή ενημέρωσης Ατόμων με Αναπηρία από το Δήμο Ηρακλείου

    06/11/2025, 11:32 μμ

    Το δικαίωμα στην άμβλωση απειλείται στην Ευρώπη, προειδοποιεί η Διεθνής Αμνηστία

    06/11/2025, 11:02 μμ

    Επιστολή Αυγενάκη στον Χρυσοχοΐδη: «Αναγκαία η στελέχωση και λειτουργία της Αστυνομικής Υποδιεύθυνσης Μεσσαράς»

    06/11/2025, 10:30 μμ

    Ξεκίνησαν νέοι βομβαρδισμοί του Ισραήλ στον Λίβανο

    06/11/2025, 10:01 μμ

    Νέα παράταση στα προληπτικά μέτρα για την ευλογιά των αιγοπροβάτων στην Κρήτη

    06/11/2025, 9:28 μμ

    Συνάντηση Μητσοτάκη-Κάλας: «Η Ελλάδα αποτελεί πυλώνα γεωπολιτικής και οικονομικής σταθερότητας»

    06/11/2025, 9:01 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}