Ο ισχυρός Απρίλιος για όλες τις ασφαλίσεις δεν έχει αλλάξει την εικόνα του πρώτου τετραμήνου, με τις ασφάλειες ζωής να προβληματίζουν έντονα, την ώρα που οι ασφάλειες κατά ζημιών σώζουν την παρτίδα μένοντας σταθερά ανοδικά σε όλο το τετράμηνο, από την αρχή του έτους. Η ισχυρή ώθηση από τον κλάδο ζημιών, έρχεται από τα αυτόνομα συμβόλαια για ασθένειες και ατυχήματα και από την ασφάλιση για φυσικές καταστροφές.
Η ασφαλιστική παραγωγή του πρώτου τετραμήνου φέτος, έφθασε στα 1,902 δισ. ευρώ και ήταν οριακά αυξημένη κατά 1,1%. Αλλά η παραγωγή στις ασφαλίσεις ζωής υποχώρησε στο τετράμηνο κατά 4,8% στα 875,67 εκατ. ευρώ. Πτωτικά κινήθηκαν όλες οι ασφαλίσεις ζωής, κυρίως εξ’ αιτίας του πτωτικού πρώτου τριμήνου:
– Οι παραδοσιακές ασφάλειες ζωής υποχώρησαν 2,6%
– Οι ασφάλειες ζωής που συνδέονται με επενδύσεις υποχώρησαν 3,4%
– Τα ομαδικά συμβόλαια σημειώνουν σημαντική πτώση 18,2%
Το ερώτημα είναι αν ο έντονα ανοδικός Απρίλιος σηματοδοτεί την αλλαγή στην πτωτική τάση ή απλώς περιλαμβάνει θετικά στοιχεία που δεν περιέλαβε ο Μάρτιος. Αλλά είναι πιθανόν ότι οι επικεφαλής είδαν τα στοιχεία του Μαρτίου και χτύπησαν καμπανάκι κινητοποιώντας τους διαμεσολαβητές. Ο Μάρτιος ήταν τα τελευταία χρόνια που σηματοδοτούσε την ανοδική τάση, ενώ τον Απρίλιο η αγορά υποχωρούσε.
Αυτή τη φορά ανεξάρτητα αν μεσολαβούσε το Πάσχα και τα ήξεις – αφήξεις του Ντόναλντ Τραμπ με τους δασμούς, ο Απρίλιος ήταν ο ισχυρός μήνας του τετραμήνου στις ασφάλειες ζωής. Οι ασφαλίσεις που συνδέονται με επενδύσεις αυξήθηκαν 40,9% από πέρυσι, στα 127,26 εκατ. ευρώ και ξεπέρασαν για πρώτη φορά φέτος τις παραδοσιακές ασφάλειες ζωής που αυξήθηκαν επίσης κατά 3,1% στα 108,78 εκατ. ευρώ. Παρά την πτώση 20,6% στα ομαδικά, η παραγωγή ζωής του Απριλίου, ήταν αυξημένη 14,4% από πέρυσι στα 263,35 εκατ. ευρώ.
Τα αυτόνομα συμβόλαια στην υγεία και ο κλάδος ζημιών
Ωστόσο μέχρι τώρα στη χρονιά, τα αυτόνομα συμβόλαια υγείας, είναι το ισχυρό ατού και ωθούν τον κλάδο ζημιών και τη συνολική παραγωγή, με τη συνδρομή των ασφαλίσεων κατά φυσικών καταστροφών και την σταθερή πορεία των ασφαλίστρων για την αστική ευθύνη των αυτοκινήτων.
Τα αυτόνομα συμβόλαια υγείας, έφεραν αυξημένη παραγωγή 9% στο τετράμηνο στα 185,89 εκατ. ευρώ. Συμμετέχουν με 18,1% στην παραγωγή του κλάδου ζημιών. Τον Απρίλιο τα πήγαν ακόμα καλύτερα με άνοδο παραγωγής. Η παραγωγή στα συμβόλαια κατά των φυσικών καταστροφών αυξήθηκε στο τετράμηνο 11,9%. Αποτελεί το 14,3% της παραγωγής στον κλάδο των ζημιών. Μόνο τον Απρίλιο, η παραγωγή στα αυτόνομα συμβόλαια υγείας, αυξήθηκε 33% στα 56,22 εκατ. ευρώ.
Είναι η κινητήρια δύναμη του κλάδου και κερδίζει πόντους, ενώ εφεδρεία από τον Ιούνιο θα είναι τώρα η υποχρεωτική ασφάλιση των επιχειρήσεων με ετήσιο τζίρο άνω των 500.000 ευρώ.
Πηγή: capital.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.