Ένας από τους εμπλεκόμενους στη θανατηφόρα συμπλοκή στην Καλλιθέα, η οποία είχε ως τραγικό αποτέλεσμα τον θάνατο ενός 15χρονου, εμφανίστηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Εισαγγελία, συνοδευόμενος από τον δικηγόρο του.
Σύμφωνα με το Mega δεν προχώρησε η σύλληψή του, καθώς είχε ήδη εκπνεύσει το χρονικό περιθώριο του αυτοφώρου, και αναμένεται να οδηγηθεί απευθείας στον εισαγγελέα στο πλαίσιο της ποινικής διαδικασίας.
Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διάρκεια βίαιης συμπλοκής έξω από πολυκατοικία στην οδό Μεγαλουπόλεως, το βράδυ της Τετάρτης (24/06), όπου ο ανήλικος δέχθηκε τη μοιραία μαχαιριά.
Στο σημείο οι αστυνομικοί εντόπισαν ένα μαχαίρι, ωστόσο, σύμφωνα με τον φερόμενο δράστη, δεν πρόκειται για το όπλο του εγκλήματος, καθώς όπως ισχυρίστηκε το είχε πετάξει σε κάδο απορριμμάτων μετά τη συμπλοκή.
ΠΗΓΗ: NEWSBOMB










