Με δυναμικές κινητοποιήσεις και μηχανοκίνητες πορείες συμμετείχαν σήμερα οι ξενοδοχοϋπάλληλοι του Ηρακλείου στην πανελλαδική κλαδική απεργία των εργαζομένων στον τουρισμό και τον επισιτισμό.
Η κινητοποίηση ξεκίνησε με προσυγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου και ακολούθησε πορεία προς το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης», όπου πραγματοποιήθηκε η κεντρική συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Στη συνέχεια, οι διαδηλωτές κινήθηκαν σε βασικές τουριστικές περιοχές του νομού, επιδιώκοντας να αναδείξουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι του κλάδου.

Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι διεκδικούν, μεταξύ άλλων, την επέκταση της διάρκειας του επιδόματος ανεργίας για τους εποχικούς εργαζόμενους, την κατάργηση της προπληρωμένης κάρτας επιδομάτων, την αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ, την επαναφορά του εφάπαξ στην 20ετία και των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΒΑΕ).
Παράλληλα, ζητούν ουσιαστικούς ελέγχους στους χώρους εργασίας, καλύτερες συνθήκες απασχόλησης και πραγματική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Όπως τονίζουν οι εκπρόσωποι του κλάδου, παρά τη σημαντική συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και την αυξημένη κερδοφορία των επιχειρήσεων, χιλιάδες εργαζόμενοι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εργασιακή ανασφάλεια και δυσκολίες επιβίωσης, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες.

Με τη σημερινή απεργία, όπως ανέφερεαν, επιδίωξαν να στείλουν μήνυμα προς την κυβέρνηση για την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων και ουσιαστικής στήριξης των ανθρώπων που αποτελούν τη βάση της τουριστικής βιομηχανίας.









