Για την πρόοδο των εργασιών μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων, Νίκος Σκουλάς.
Ο κ. Σκουλάς φιλοξενήθηκε στο Θέμα Κρήτης 103.1 και αναφέρθηκε στο δρόμο από τη Μεσαρά προς το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι. Αρκετά τμήματα βρίσκονται ικανοποιητικό επίπεδο, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή «αγκάθι» αποτελεί το κομμάτι από το Ροτάσι έως τον Κόμβο Μάρθας – Καραβάδω, ένα τμήμα μήκους περίπου 18 χιλιομέτρων, που δεν υπάρχει ούτε μελέτη, αλλά ούτε και σχεδιασμός του αρμόδιου Υπουργείου.
Αναλυτικά δήλωσε: «Ενώ όλα τα φώτα έχουν πέσει στην κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ, άνοιξε η συζήτηση για το πώς η ενδοχώρα θα φτάνει στο αεροδρόμιο. Χρειάζεται συντονισμό κοινοβουλευτικών και αυτοδιοικητικών εκπροσώπων της Κρήτης.
Η διεύθυνση τεχνικών έργων της Περιφέρειας έχει συμβασιοποιήσει την εκπόνηση μελετών για Μοίρες και Τυμπάκι, που έχουν συνολικό μήκος 12 με 13 χλμ και μελετώνται σ’ ένα επίπεδο ασφάλειας με συναφές περιεχόμενο με το δρόμο που κατεβαίνει από το Ηράκλειο στη Μεσαρά.
Το ενδιάμεσο διάστημα από τον κόμβο των Βώρων μέχρι το μηχανοστάσιο της Λατομικής ασφαλτοστρώθηκε, ενώ έγιναν και έργα υποδομής. Από τον κόμβο Καστελίου μέχρι και τον κόσμο Πραιτορίων, το υπουργείο κάνει μία μελέτη που θα είναι έτοιμη πολύ σύντομα.
Το κομμάτι από τον κόμβο Πραιτωρίων μέχρι το Ροτάσι είναι έτοιμο, oπότε απομένει το τμήμα από το Ροτάσι έως τον Κόμβο Μάρθας – Καραβάδω, ένα τμήμα μήκους περίπου 18 χιλιομέτρων, που δεν υπάρχει ούτε μελέτη αλλά ούτε και σχεδιασμός του αρμόδιου Υπουργείου.
Ο δρόμος από το Καστέλι Γόρτυνας έως τον Κόμβο Μάρθας- Καραβάδω, μήκους περίπου σαράντα χιλιομέτρων, έχει χαρακτηριστεί διευρωπαϊκό δίκτυο και μπορεί να αντλήσει ευκολότερα χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους.
Η Περιφέρεια θέτει όλα τα θέματα εκκρεμοτήτων στο Υπουργείο. Ο κ. Αρναουτάκης έχει όλη την εικόνα και δεν παραλείπει να κάνει αυτά που χρειάζεται για την επισήμανση των κενών και των προτεραιοτήτων και τα θέτει σε κάθε πολιτική επαφή.
Εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε και από’ κει και πέρα είναι θέμα υπουργείου πως θα το χειριστεί».