Τα… χρειάστηκε και κάλεσε το 112 για βοήθεια

Βοήθεια μέσω του 112 ζήτησε ενώ πεζοπορούσε στο Οροπέδιο της Νίδας στον Ψηλορείτη, ένας 72 χρονος Φιλανδός, καθώς ένιωσε τις δυνάμεις του να τον εγκαταλείπουν.

Έτσι στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση που ολοκληρώθηκε πριν τις 11 το βράδυ με επιτυχία.

Άνδρες της πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ, αφού εντόπισαν τον τουρίστα τον μετέφεραν στον κεντρικό δρόμο όπου τον περίμενε φιλικό του πρόσωπο και με ιδιωτικό όχημα αναχώρησαν.

Ροή ειδήσεων

Ρέθυμνο: Έξι φυτείες δενδρυλλίων κάνναβης, εντοπίστηκαν στο Μυλοπόταμο

Έξι φυτείες δενδρυλλίων κάνναβης εντοπίστηκαν και εκριζώθηκαν σήμερα Τετάρτη,...

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος έχασε το σπίτι του στην Αιγιάλεια για χρέος 10.000 ευρώ

Ένα ακόμη ακίνητο έχασε μέσω των πλειστηριασμών ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος που...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες