Η Hatzi Filax Group σε συνεργασία με την εταιρεία ΦΑΙΣΤΟΣ SUPER & MINIMARKETS πραγματοποίησε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση στο Σύγχρονο Περιβάλλον», εστιάζοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων στον τομέα της επικοινωνίας και της Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης.
Το πρόγραμμα διεξήχθη στο Ηράκλειο Κρήτης, με τη συμμετοχή 40 εργαζομένων της ΦΑΙΣΤΟΣ SUPER & MINI MARKETS, οι οποίοι παρακολούθησαν εντατική εκπαίδευση διάρκειας 16 ωρών για δύο ημέρες, στις 08 και 09 Φεβρουαρίου – 08 ώρες εκπαίδευση ανά ημέρα.
Ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας για όλους τους εργαζομένους
Μέσα από διαδραστικές ασκήσεις, workshops και πρακτικές προσομοιώσεις, το σεμινάριο είχε ως βασικό στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου και αποδοτικού τρόπου επικοινωνίας. Το μοντέλο που εφαρμόστηκε επιτρέπει την ευθυγράμμιση όλων των εργαζομένων, ανεξαρτήτως θέσης ή εμπειρίας, βελτιώνοντας τη συνολική εταιρική κουλτούρα επικοινωνίας.
Το ολιστικό αυτό εκπαιδευτικό μοντέλο, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά από τη Χάτζη Σκευοφύλακα και τη Σοφία Σκευοφύλακα, ενσωματώνοντας σύγχρονες πρακτικές και τεχνικές επικοινωνίας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων.
Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και συν-ιδρύτρια της Hatzi Filax Group δήλωσε:
Η επικοινωνία είναι ο θεμέλιος λίθος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, στοχεύσαμε στην ενίσχυση της συνεργασίας και της αποτελεσματικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των εργαζομένων.
Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και συν-ιδρύτρια της Hatzi Filax Group δήλωσε:
Δεν πρόκειται απλώς για ένα σεμινάριο, αλλά για μια εμπειρία μετασχηματισμού. Ο στόχος μας ήταν να εφοδιάσουμε τους συμμετέχοντες με πρακτικά εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να ανταποκρίνονται με αυτοπεποίθηση στις προκλήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος.
Η Hatzi Filax Group συνεχίζει τη δέσμευσή της στην παροχή εκπαιδευτικών λύσεων υψηλής ποιότητας, διαμορφώνοντας καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης που συμβάλλουν στην επαγγελματική ανάπτυξη και στην ενίσχυση της εταιρικής εξυπηρέτησης.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.