ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Κυριακή, 02/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Κρήτη»Συνεργασία της ΦΑΙΣΤΟΣ με τη Hatzi Filax Group για Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στην Κρήτη

    Συνεργασία της ΦΑΙΣΤΟΣ με τη Hatzi Filax Group για Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στην Κρήτη

    11/02/2025, 1:47 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Η Hatzi Filax Group σε συνεργασία με την εταιρεία ΦΑΙΣΤΟΣ SUPER & MINI MARKETS πραγματοποίησε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση στο Σύγχρονο Περιβάλλον», εστιάζοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων στον τομέα της επικοινωνίας και της Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης. Το πρόγραμμα διεξήχθη στο Ηράκλειο Κρήτης, με τη συμμετοχή 40 εργαζομένων της ΦΑΙΣΤΟΣ SUPER & MINI MARKETS, οι οποίοι παρακολούθησαν εντατική εκπαίδευση διάρκειας 16 ωρών για δύο ημέρες, στις 08 και 09 Φεβρουαρίου – 08 ώρες εκπαίδευση ανά ημέρα. Ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας για όλους τους εργαζομένους Μέσα από διαδραστικές ασκήσεις, workshops και πρακτικές προσομοιώσεις, το σεμινάριο είχε ως βασικό στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου και αποδοτικού τρόπου επικοινωνίας. Το μοντέλο που εφαρμόστηκε επιτρέπει την ευθυγράμμιση όλων των εργαζομένων, ανεξαρτήτως θέσης ή εμπειρίας, βελτιώνοντας τη συνολική εταιρική κουλτούρα επικοινωνίας. Το ολιστικό αυτό εκπαιδευτικό μοντέλο, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά από τη  Χάτζη Σκευοφύλακα και τη Σοφία Σκευοφύλακα, ενσωματώνοντας σύγχρονες πρακτικές και τεχνικές επικοινωνίας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων. Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και συν-ιδρύτρια της Hatzi Filax Group δήλωσε: Η επικοινωνία είναι ο θεμέλιος λίθος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, στοχεύσαμε στην ενίσχυση της συνεργασίας και της αποτελεσματικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των εργαζομένων. Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και συν-ιδρύτρια της Hatzi Filax Group δήλωσε: Δεν πρόκειται απλώς για ένα σεμινάριο, αλλά για μια εμπειρία μετασχηματισμού. Ο στόχος μας ήταν να εφοδιάσουμε τους συμμετέχοντες με πρακτικά εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να ανταποκρίνονται με αυτοπεποίθηση στις προκλήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Η Hatzi Filax Group συνεχίζει τη δέσμευσή της στην παροχή εκπαιδευτικών λύσεων υψηλής ποιότητας, διαμορφώνοντας καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης που συμβάλλουν στην επαγγελματική ανάπτυξη και στην ενίσχυση της εταιρικής εξυπηρέτησης.
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΑλάτι: Αυτό είναι το κορυφαίο υποκατάστατό του – Πόσο πρέπει να καταναλώνετε ημερησίως
    επομενο Χρέη 3 δισ. του κράτους προς την αγορά η «κληρονομιά» του 2024

    σχετικα νεα

    «Ημέρα καριέρας» στο Πανεπιστήμιο Κρήτης με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

    01/11/2025, 10:49 μμ

    Σύσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου υπό τον αρχηγό της ΕΛΑΣ

    01/11/2025, 8:58 μμ

    Απονομή πιστοποιητικών Πρώτων Βοηθειών από το ΕΚΑΒ στους εργαζόμενους της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ηρακλείου

    01/11/2025, 8:20 μμ

    Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για τη βεντέτα στα Βορίζια

    01/11/2025, 6:34 μμ

    Βορίζια Ηρακλείου: Το αιματοβαμμένο πανηγύρι του 1955 – Ξυπνούν οι μνήμες από τον ανεξέλεγκτο κύκλο εκδίκησης

    01/11/2025, 5:23 μμ

    «Χάος» στα Βορίζια: Κλιμάκωση μακροχρόνιας αντιπαλότητας ανάμεσα σε δύο οικογένειες

    01/11/2025, 5:06 μμ
    Ροη ειδησεων

    Τι σημαίνει για τις τιμές στο ράφι η μείωση του πληθωρισμού στο 1,7% τον Οκτώβριο

    01/11/2025, 11:27 μμ

    «Ημέρα καριέρας» στο Πανεπιστήμιο Κρήτης με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

    01/11/2025, 10:49 μμ

    ΗΠΑ: NASA προς Κιμ Καρντάσιαν: Πήγαμε στη Σελήνη, έξι φορές μέχρι τώρα

    01/11/2025, 10:11 μμ

    Στην τελική ευθεία η αναθεώρηση του ΕΣΠΑ – Πότε έρχονται οι νέες επιδοτήσεις με μπόνους

    01/11/2025, 9:38 μμ

    Σύσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου υπό τον αρχηγό της ΕΛΑΣ

    01/11/2025, 8:58 μμ

    Απονομή πιστοποιητικών Πρώτων Βοηθειών από το ΕΚΑΒ στους εργαζόμενους της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ηρακλείου

    01/11/2025, 8:20 μμ

    Ρεύμα: Αυξήσεις για τον Νοέμβριο ανακοινώνουν οι πάροχοι

    01/11/2025, 7:39 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}