Επίσημα απαντά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο δεν έχει στη διάθεση του ούτε μελέτη, αλλά ούτε και σχέδιο για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι με τη Μεσαρά.
Αναφέρεται ότι ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου κ. Φραγκίσκος Παρασύρης είχε ζητήσει τη σύνδεση της Μεσαράς, με το Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι, είχε ζητήσει από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Φραγκίσκος Παρασύρης, βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, κάνοντας αναφορά στο Τμήμα Τμήμα Καστέλλι (Καινουργίου) Πραιτώρια (Δήμου Αρχανών Αστερουσίων) και τονίζοντας ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης, υπάρχει μελετητική ωριμότητα για δρόμο μήκους 22 χιλιομέτρων με προϋπολογισμού 86 εκατομμυρίων ευρώ.
Απευθυνόμενος στον υπουργό ρωτούσε αν σκοπεύει να εντάξει προς χρηματοδότηση το συγκεκριμένο τμήμα του ΝΟΑΚ, καθώς και για το χρηματοδοτικό πλαίσιο που θα ενταχθεί και το χρονικό ορίζοντα που αναμένεται η έναρξη υλοποίησής του.
Με δήλωσή του ο Φραγκίσκος Παρασύρης υπογραμμίζει «ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης, σε τεκμηριωμένη απάντησή του αναφέρει ότι δεν υπάρχει μελέτη για τη σύνδεση του Καστελίου με τη Μεσαρά και αναγνωρίζει την αναγκαιότητα εκπόνησης μιας τέτοιας μελέτης. Το δε Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ενημερώνει ότι, αφενός στη Σύμβαση Παραχώρησης του Αεροδρομίου δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για σύνδεση του αεροδρομίου με τη Μεσαρά και αφετέρου δεν απαντά για την πρόθεσή του να χρηματοδοτήσει ένα Τμήμα του ΝΟΑΚ «Καστέλι Μεσαράς μέχρι τα Πραιτώρια» για το οποίο υπάρχουν μελέτες».
Σύμφωνα με τον Φραγκίσκο Παρασύρη, η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναδεικνύει το γεγονός ότι στην ουσία η σύνδεση της Μεσαράς με το Νέο Αεροδρόμιο δεν περιλαμβάνεται στο αντικείμενο της Σύμβασης Παραχώρησης.
Από την πλευρά του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης τονίζεται ότι δεν υπάρχει μελέτη για τη σύνδεση του Καστελλίου με τη Μεσαρά. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Ο.Α.Κ. επισημαίνει ότι για την σύνδεση των Προτορίων με το νέο αεροδρόμιο Καστελίου εξ’ όσων γνωρίζουμε, δεν υπάρχει σχετική μελέτη, αλλά η Υπηρεσία μας εκτιμά ότι απαιτείται η εκπόνηση αναγνωριστικής μελέτης οδοποιίας και μελέτης κόστους-οφέλους, προκειμένου να τεκμηριωθεί τεχνικο-οικονομικά η αναγκαιότητα ή όχι της χάραξης αυτής.