Γράφει ο Γιάννης Ζωράκης
Ομολογώ πως μόλις ο γιατρός μου συνέστησε να μεταβώ άμεσα στο εφημερεύον νοσοκομείο, ανεξάρτητα από το αν ήταν 11.00 το βράδυ, τρόμαξα. Σκέφτηκα μέσα μου «θα ξημερωθούμε εκεί και τι θα μας βρει άραγε;».
Σε κάθε περίπτωση, ήξερα πως δεν έχω επιλογή και κατευθύνθηκα προς το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Στην είσοδο ευγενέστατοι κι αρκετά υποβοηθητικοί για να με εξυπηρετήσουν λόγω της επείγουσας κατάστασης να βρω θέση στάθμευσης πιο κοντά στο επείγοντα.
Στη διαλογή, οι υπεύθυνοι άριστοι.
«Θέλω ορθοπεδική κλινική» φώναξα σχεδόν, μέσα στην αγωνία μου να μάθω τι είχε συμβεί.
«Υπομονή κύριε. Θέλετε παιδοχειρουργό πρώτα. Μετά ακτινολόγο και στη συνέχεια παιδοορθοπεδικό. Θα γίνουν όλα πολύ γρήγορα. Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε».
Στον παιδοχειρουργό με οδήγησε τραυματιοφορέας. Ενημέρωσε άμεσα για την κατάσταση και η γιατρός ήταν σε δευτερόλεπτα εκεί, ούτε καν σε λεπτά. Έτοιμη, με τα αυτοκόλλητα της και τα παιχνίδια της. Μετά την αρχική διάγνωση μεταφερθήκαμε στο ακτινολογικό.
Αυτοκόλλητα κι εκεί και μια ευγένεια παιδική για να ηρεμήσουν τη μικρή. Στη συνέχεια ορθοπεδικός. Με προτεραιότητα. Αφού έγινε ένα πρώτο meeting με την παιδοχειρούργο, ενημερώθηκα για την κατάσταση και μου ζήτησαν μερικά λεπτά υπομονή για ένα σύντομο meeting με το αρμόδιο παιδοορθοπεδικό. Τα «μερικά λεπτά» ήταν όντως μερικά λεπτά.
Στο μεταξύ, φίλοι μου γιατροί που είχαν μάθει τυχαία το περιστατικό, προσφέρθηκαν για βοήθεια και υποστήριξη. Δεν χρειάστηκε. Το προσωπικό ήταν άψογο και η εξυπηρέτηση υποδειγματική. Και οι γιατροί πάνω απ’ όλα άνθρωποι με σεβασμό στο πρόβλημα και την βρεφική ηλικία.
Σε λιγότερο από μιάμιση ώρα είχαν τελειώσει όλα. Είχαμε λάβει σαφείς οδηγίες, αναλυτική ενημέρωση και πολλά χαμόγελα.
Δεν γνωρίζω αν το ΠΑΓΝΗ έχει πρόβλημα. Ούτε κι αν το ΕΣΥ νοσεί. Δεν γνωρίζω αν οι άμεσες προσλήψεις του Σεπτεμβρίου θα δώσουν λύσεις στα προβλήματα. Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι ανεξάρτητα από το αν «νοσούν» ή όχι τα νοσοκομεία στο Ηράκλειο, οι ασθενείς δεν το αντιλαμβάνονται και δεν το εισπράττουν. Εισπράττουν, τουλάχιστον με βάση τη δική μου εμπειρία, ευγένεια, εξυπηρέτηση κι ανθρώπους που είναι εκεί για να βοηθούν… ακόμα κι αν υπερβάλουν εαυτό. Ευχαριστούμε!