Μπορεί οι … αναβαθμίσεις και οι αναπλάσεις στα δύο κηποθέατρα του Δήμου Ηρακλείου να έχουν διαφημιστεί υπέρ του δέοντος και να θεωρείται ότι αποτελούν σύγχρονους και ασφαλείς χώρους πολιτισμού, ωστόσο η πραγματικότητα δυστυχώς έρχεται να διαψεύσει τη … διαφήμιση, τουλάχιστον αναφορικά με το Κηποθέατρο «Μάνος Χατζιδάκις».
Δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε που μέλος παράστασης, η οποία πραγματοποιούνταν στο κηποθέατρο «Μάνος Χατζιδάκις», κατέρρευσε κυριολεκτικά, μαζί με μέρος του χώρου που θεωρητικά φιλοξενεί θεατές. Το ξύλινο δάπεδο έμοιαζε με … τσιγαρόχαρτο μετά το συμβάν, ενώ άφησε πίσω του μία αρκετά μεγάλη τρύπα, σε χώρο μάλιστα οποίος δεν φωτίζεται επαρκώς. Αναφορικά με το μέλος της παράστασης … ; «Γλύτωσε» με ένα σοβαρό διάστρεμμα, εμφανή τραύματα στο πόδι και την … τύχη να πραγματοποιήσει όλη την παράσταση τραυματισμένο αφού το συμβάν συνέβη λίγο πριν φθάσουν στο Κηποθέατρο θεατές.
Όλοι αναρωτήθηκαν τους λόγους της ελλιπέστατης συντήρησης, ωστόσο κανένας δεν έδωσε διάσταση στο συμβάν, αφού ο ίδιος ο τραυματίας δεν θέλησε να δώσει έκταση στο γεγονός ή να καταστρέψει μια παράσταση που προγραμματίζονταν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Μετά από το περιστατικό, θα περίμενε κανείς, ότι το σημείο θα αποκαθιστούνταν άμεσα, ή έστω θα υπήρχε μία σήμανση στο χώρο για αποφυγή πρόσθετων τραυματισμών. Προς έκπληξη όλων όμως, στο σημείο δεν υπήρχε ούτε σήμανση, ούτε κάποια προειδοποίηση, οπότε από καθαρή τύχη δεν υπήρξε κάποιο άλλο ατύχημα.
Όπως τονίζεται μάλιστα από τοπικούς καλλιτέχνες, η κατάσταση τόσο στο ένα κηποθέατρο, όσο και στο άλλο παραμένει τραγική, με σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα που αφορούν ειδικότερα στο «Μάνος Χατζιδάκις». Το σπουδαιότερο ωστόσο όλων είναι το ζήτημα της ασφάλειας και της επισήμανσης της επικινδυνότητας, διότι το ατύχημα δεν συνέβη στα παρασκήνια, αλλά σε χώρο που υπό κανονικές συνθήκες τοποθετούνται καρέκλες κανονικά σαν να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.