Ο Πάνος Αβραμίδης, διευθυντής του ΙΚΕΑ Ηρακλείου, μιλά για το νέο κατάστημα της αλυσίδας, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν σήμερα στην Νέα Αλικαρνασσό.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, επισημαίνει ότι η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εντυπωσιακή, σημειώνοντας ότι το νέο κατάστημα είναι αναβάθμιση του προηγούμενου που λειτουργούσε μέχρι πρότινος ως κέντρο παραγγελιών και παραλαβών και το οποίο θα ενσωματωθεί στις νέες υποδομές.
Ο ίδιος τονίζει ότι με το νέο κατάστημα προσφέρεται ακόμα μεγαλύτερη εμπειρία τους καταναλωτές και ενισχύεται περαιτέρω η τοπική αγορά και αναφέρεται στις προσδοκίες της εταιρίας από την αγορά του Ηρακλείου, σημειώνοντας ότι θα υπάρχει πρόσβαση σε όλους τους κωδικούς προϊόντων της εταιρίας, μέσω του συστήματος παραγγελιών.
Παράλληλα το νέο κατάστημα θα διαθέτει τμήμα σχεδιασμού για κουζίνες και ντουλάπες καθώς και εστιατόριο που θα διαθέτει ζεστές και κρύες επιλογές αλλά και συσκευασμένα προϊόντα, μεγάλος χώρος στάθμευσης ενώ τονίζει ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το μεγαλύτερο που ανοίγει μετά την κρίση.
Τέλος υπογραμμίζει ότι το κατάστημα απασχολεί περισσότερους από 120 εργαζομένους, προσθέτοντας ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες προσφορές και προωθητικές κινήσεις ενώ κλείνοντας υπενθυμίζει ότι το προσεχές Σάββατο θα πραγματοποιηθεί μία προωθητική ενέργεια σε συνεργασία με τον Super 904 με δώρα, την κλήρωση του διαγωνισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς και πολλές εκπλήξεις.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.