Φεύγουν τα … κατάρτια από την πλατεία Ελευθερίας

Στην πλατεία Ελευθερίας, η απομάκρυνση των πυλώνων φωτισμού, ένα αίτημα πολλών Ηρακλειωτών από την πρώτες ημέρες της τοποθέτησής τους εκεί, γίνεται πλέον πραγματικότητα.

Το “ξήλωμα” ξεκίνησε νωρίς το πρωί της Τετάρτης από συνεργεία του δήμου και του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο. Ο Δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός, και ο Αντιδήμαρχος, Γιώργος Σισαμάκης, παρακολούθησαν τις εργασίες στο σημείο. Η απομάκρυνση των πυλώνων αποφασίστηκε λόγω σοβαρού προβλήματος στατικότητας.

Τα 11 «κατάρτια», όπως είναι ευρέως γνωστά στο Ηράκλειο, είχαν εμφανή σημάδια οξείδωσης λόγω διάβρωσης, ενώ κάποιοι από τους πυλώνες είχαν τρύπες στη βάση τους.

Ροή ειδήσεων

ΠΑΣΟΚ προς Π. Μαρινάκη: Καταδικάστηκαν για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των...

Τραγωδία στην Αγία Παρασκευή: Νεκρή πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Λεωφόρο Μεσογείων, στην Αγία...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες