Τη διαβεβαίωση πως η ΔΟΥ Χανίων θα παραμείνει ενεργή, χωρίς να μετακινηθεί το προσωπικό ή να καταργηθούν υπηρεσίες, έδωσε από τα Χανιά ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, μετά τη συνάντηση που είχε με εργαζόμενους της οικονομικής υπηρεσίας του νομού.
Ο κ. Πιτσίλης μίλησε για την βελτίωση των υποδομών, την ψηφιοποίηση των διαδικασιών, και το συνεχιζόμενο φορολογικό έλεγχο με στόχο, όπως είπε, τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα.
«Ενημερώσαμε τους συναδέλφους για το μελλοντικό μας σχεδιασμό, ο οποίος περιλαμβάνει την εξέλιξη των υπηρεσιών μας σε όλη την χώρα, επαναλαμβάνοντας πως κανένας υπάλληλος δεν πρόκειται να φύγει από τον τόπο εργασίας του και κυρίως καμία υπηρεσία δεν κλείνει. Οι υπηρεσίες μεταξελίσσονται με βάση τις δυνατότητες τις ψηφιακές και τις ανάγκες, σε δύο βασικούς άξονες. Ο πρώτος είναι η ενίσχυση της ακεραιότητας και του επαγγελματισμού μας και ο δεύτερος η καλύτερη εξυπηρέτηση των ελλήνων πολιτών σε όλη την επικράτεια», τόνισε ο κ. Πιτσιλής.
Ο σχεδιασμός σύμφωνα με το διοικητή της ΑΑΔΕ είναι σε εξέλιξη. «Αυτή τη στιγμή μελετάμε, δεν έχουμε να ανακοινώσουμε κάτι, οι επισκέψεις στις Υπηρεσίες είναι μέρος της διαδικασίας του σχεδιασμού. Ακούμε τους συναδέλφους, τα ειδικότερα θέματα και τις ειδικότερες συνθήκες και όταν θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε το συνολικό σχεδιασμό, αυτό θα κάνουμε», σημείωσε.
Ο κ. Πιτσιλής επανέλαβε πως οι υπηρεσίες μετεξελίσσονται δεν κλείνουν, «και βεβαίως, από τη μία πλευρά δίνουμε έμφαση και επενδύουμε στα ψηφιακά μας εργαλεία, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται από το σπίτι τους, με διαδικασίες που αρχίζουν και τελειώνουν ψηφιακά, από την άλλη επενδύουμε και στα φυσικά κανάλια εξυπηρέτησης του πολίτη που φτάνει σε μία υπηρεσία, διότι δεν έχει πρόσβαση στα ψηφιακά εργαλεία, ώστε να πάρει ενημέρωση, πληροφόρηση, τι μπορεί να κάνει και να τον εξυπηρετήσουμε. Ο σχεδιασμός αυτός γίνεται σε όλη την Ελλάδα».
Μιλώντας για την υπηρεσία στα Χανιά είπε ότι, «σε σύγκριση με την τελευταία επίσκεψη μου πριν από 3 χρόνια η διαφορά στους χώρους είναι θεαματική και το ίδιο αποτυπώνουν και τα στοιχεία εξυπηρέτησης των πολιτών. Σε ότι αφορά το κτίριο που στεγάζεται η ΑΑΔΕ Χανίων χρειάζεται βελτιώσεις όμως εσωτερικά η οργάνωση και ο τρόπος λειτουργίας των υπαλλήλων έχει αλλάξει. Πριν από 3-4 χρόνια η υπηρεσία ήταν πνιγμένη στο χαρτί σήμερα πια δεν υπάρχει αυτή η εικόνα».