Ο Χάρης Μαμουλάκης, τομεάρχης Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Ηρακλείου, μιλά για τα έργα υποδομών στην Κρήτη και για τα όσα είπε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σταϊκούρας κατά την επίσκεψή του στο Ηράκλειο.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, κάνει λόγο για δεσμεύσεις χωρίς ουσία, κατηγορεί τον υπουργό ότι είπε πράγματα που δεν ισχύουν και αναφέρεται στα μεγάλα έργα του νησιού
Σχετικά με τον ΒΟΑΚ επισημαίνει ότι το έργο βρίσκεται εκτός χρονοδιαγράμματος, όπως το κομμάτι Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος που υπεγράφη το 2022 αλλά δεν έχει προχωρήσει ουσιαστικά εκτός από κάποιες πρόδρομες εργασίες, λόγω των απαλλοτριώσεων, με υπαιτιότητα μάλιστα του κράτους, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε στον εργολάβο διεκδικήσεις απέναντι στο Δημόσιο.
Επίσης μιλά για την ανάγκη άμεσης συντήρησης του υπάρχοντος οδικού δικτύου και του ΒΟΑΚ χαρακτηρίζοντας την οδική ασφάλεια ως μέγιστη προτεραιότητα, ενώ κάνει λόγο για προκλητική ενέργεια της κυβέρνησης να μην συμπεριλάβει το κομμάτι μέχρι τη Σητεία στα έργα συντήρησης, αφήνοντας ουσιαστικά έναν ολόκληρο νομό εκτός.
Όσον αφορά το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι, τονίζει ότι η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή της οδικής σύνδεσης με τον ΒΟΑΚ με έξοδα της ΤΕΡΝΑ (ανάδοχος του έργου), ωστόσο τελικά προωθείται η λύση της δημόσιας χρηματοδότησης για κάτι όμως που αποτελεί υποχρέωση της εταιρίας ενώ υποστηρίζει ότι θα πρέπει να υπάρξει έλεγχος για το πως υλοποιείται αυτή η σύμβαση, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει ίδιος επιμερισμός ούτε της ευθύνης ούτε του κόστους μεταξύ Δημοσίου και αναδόχου.
Αναφορικά με το υπάρχον αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» στο Ηράκλειο, υποστηρίζει ότι με την σύνδεση της αξιοποίησή του με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, επιδιώκεται η είσοδος του ιδιώτη, όπως είναι η συνήθης πρακτική της ΝΔ, κάνοντας λόγο για «καρτελοποίηση» των δημόσιων έργων και των υποδομών στην Κρήτη και σε όλη την χώρα και την ανάγκη ύπαρξης κανόνων, καθώς όπως λέει, δεν μπορεί να γίνονται επενδύσεις «με τις πλάτες του κράτους».
Τέλος αναφέρεται στα αντιπλημμυρικά έργα, υπογραμμίζοντας ότι έγιναν εγκληματικά λάθη στη διαχείριση υδάτινων πόρων με αποτέλεσμα την απένταξη έργων, όπως το φράγμα Μπραμιανών και του Πλατύ ποταμού, ενώ κλείνοντας εκφράζει την αντίθεσή του στην παραχώρηση της διαχείρισης του νερού στην ιδιωτική εταιρία HVA.