ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 07/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Ο Προσωπικός Αριθμός ήρθε για να λύσει τις αστοχίες των μητρώων του Δημοσίου

    Ο Προσωπικός Αριθμός ήρθε για να λύσει τις αστοχίες των μητρώων του Δημοσίου

    14/06/2025, 11:02 πμ5 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης υλοποιεί εδώ και δύο εβδομάδες μια σημαντική μεταρρύθμιση που στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της διαφάνειας στις υπηρεσίες που προσφέρει το κράτος στους πολίτες. Βασικό εργαλείο αυτής της προσπάθειας είναι η δημιουργία-απόκτηση του Προσωπικού Αριθμού (Π.Α.) μέσω της πλατφόρμας myinfo, που επιτρέπουν την ενοποίηση και την αξιόπιστη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των πολιτών. Μέχρι σήμερα, πάνω από 337.000 πολίτες έχουν ήδη εκδώσει τον Προσωπικό Αριθμό, αποδεικνύοντας και αναδεικνύοντας την επιτυχία και την απλότητα της διαδικασίας. Ο Προσωπικός Αριθμός λειτουργεί ως ένα ψηφιακό «κλειδί» που κάθε πολίτης μπορεί να χρησιμοποιεί για κάθε επαφή του με τις δημόσιες υπηρεσίες. Μέσω της πλατφόρμας myinfo, οι πολίτες έχουν πλέον πρόσβαση σε μια συγκεντρωμένη εικόνα των δεδομένων που το κράτος διαθέτει γι’ αυτούς, όπως το ονοματεπώνυμό τους, ονόματα γονέων, ημερομηνία γέννησης, καθώς και στους κύριους αναγνωριστικούς αριθμούς: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και ΑΔΤ. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να ελέγχουν τα στοιχεία τους και να διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες που τηρούνται είναι ακριβείς. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν άμεσα αιτήματα διόρθωσης αν διαπιστώσουν διαφορές ή λανθασμένα στοιχεία. Έως τώρα, έχουν εντοπιστεί πάνω από 96.000 περιπτώσεις διαφορών σε βασικά στοιχεία ταυτοποίησης, κυρίως σε ονόματα και ημερομηνίες γέννησης. Οι περισσότερες από αυτές τις διαφορές αφορούν το Μητρώο ΑΜΚΑ (45.369 περιπτώσεις), το ΑΦΜ (30.814) και το ΑΔΤ (20.114). Με την επιβεβαίωση των στοιχείων από τους ίδιους τους πολίτες, το σύστημα αυτομάτως ξεκινάει διαδικασίες για τη διόρθωσή τους, στέλνοντας τις ορθές τιμές στους αρμόδιους φορείς. «Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες περισσότεροι από 330 χιλ. πολίτες έχουν εκδώσει τον Προσωπικό Αριθμό τους. Το νούμερο είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και αποδεικνύει στην πράξη πόσο εύκολη είναι η διαδικασία έκδοσης. Επομένως, σιγά-σιγά οι πολίτες αποκτούν τον μοναδικό αριθμό που θα χρειάζονται για την ταυτοποίησή τους με τις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά μπαίνει και τάξη στα δημόσιο μητρώα» σημειώνει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου. «Οι πολίτες βλέπουν στo myInfo σε ένα σημείο συγκεντρωμένη την εικόνα που έχει το Δημόσιο για αυτούς και ελέγχουν τα στοιχεία τους πριν βγάλουν Π.Α.. Μέχρι στιγμής, παρουσιάστηκαν 96.297 περιπτώσεις ύπαρξης διαφορών μεταξύ του Μητρώου Πολιτών και κάποιου άλλου μητρώου, για παράδειγμα στο όνομα, στο επώνυμο, στην ημερομηνία γέννησης. Με την επιβεβαίωση των στοιχείων στην εφαρμογή myinfo, η διαδικασία διόρθωσης ξεκινά αυτόματα. Μεθοδικά τελειώνουμε με λάθη, ανακρίβειες, διπλοεγγραφές των μητρώων, που διαχρονικά έχουν ταλαιπωρήσει τους πολίτες. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο το κράτος αποκτά μια ενιαία, ορθή εικόνα για κάθε πολίτη και εμείς τη δυνατότητα να προσφέρουμε πιο αποδοτικές ψηφιακές υπηρεσίες» προσθέτει ο υπουργός και επισημαίνει: «Σκοπός μας είναι να καθιστούμε το κράτος αποτελεσματικότερο και ο Π.Α. είναι βασικό εργαλείο σε αυτή την κατεύθυνση». Η διαλειτουργικότητα και η αυτοματοποίηση διασφαλίζουν ότι η εικόνα του κάθε πολίτη είναι σωστή και ενιαία παντού. Αυτό σημαίνει πως το κράτος αποκτά εμπιστοσύνη στα δεδομένα του και οι δημόσιες υπηρεσίες γίνονται πιο αξιόπιστες και αποδοτικές. Πρόσθετα, η αναγραφή του Π.Α. στα νέα δελτία ταυτότητας, που ήδη έχουν παραληφθεί από περίπου 9.700 πολίτες, ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλειά τους, διευκολύνοντας την ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή. «Η έκδοση του Προσωπικού Αριθμού βασίστηκε στη ταυτοποίηση όλων των Ελλήνων πολιτών, που πετύχαμε με μια μακρόχρονη προσπάθεια τουλάχιστον 4 ετών. Μιας προσπάθειας που αποσκοπεί στο να λειτουργεί το κράτος μας καλύτερα, με ενιαία εικόνα του πολίτη παντού και υψηλό βαθμό αξιολόγησης των ψηφιακών δημόσιων υπηρεσιών. Ο Προσωπικός Αριθμός και η εφαρμογή myinfo είναι ψηφιακά θεμέλια για μια νέα γενιά υπηρεσιών, ως απόδειξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός εξελίσσεται και γίνεται αντιληπτός με βιωματικό τρόπο από όλους μας» δήλωσε από την πλευρά του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας και η Ελλάδα, με αυτές τις κινήσεις, κάνει σημαντικά βήματα προς την επίτευξη του στόχου. Η προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα ψηφιακό κράτος που λειτουργεί απλά, γρήγορα και με ασφάλεια γίνεται πλέον πιο εφικτή μέσω της χρήσης του Προσωπικού Αριθμού. Η διαλειτουργικότητα που επιτελείται με την αυτόματη ενημέρωση και διόρθωση των δεδομένων αναμένεται να αλλάξει ριζικά τις σχέσεις πολιτών και κράτους, καθιστώντας τη διαχείριση των στοιχείων πιο αξιόπιστη και πιο αποτελεσματική. Πλέον, κάθε πολίτης μπορεί να δει σε μία μόνο ψηφιακή πύλη όλες τις πληροφορίες που το κράτος διατηρεί σε βάσεις δεδομένων, να ελέγξει την ακρίβεια και να προβεί σε διορθώσεις, χωρίς γραφειοκρατία. Σε μια εποχή που η ψηφιοποίηση αναδεικνύεται ως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τη βελτίωση των δημόσιων υπηρεσιών, η Ελλάδα, με αυτήν την πρωτοβουλία, αποδεικνύει ότι προωθεί με σχεδιασμό και σύγχρονες τεχνολογίες μια πιο φιλική, διαφανή και αποδοτική δημόσια διοίκηση. Οι πολίτες, από την πλευρά τους, κερδίζουν σημαντικά, αφού αποκτούν μεγαλύτερο έλεγχο, αξιοπιστία και ταχύτητα στην πρόσβασή τους σε υπηρεσίες και δικαιώματά τους. Το έργο αυτό δεν αφορά μόνο την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά και την ουσιαστική μεταμόρφωση της σχέσης κράτους-πολίτη σε μια πιο σύγχρονη και ανθρώπινη μορφή, με κοινό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την ανάπτυξη μιας πιο δίκαιης και αποτελεσματικής κοινωνίας. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠανελλήνιες 2025 – Ζαχαράκη: 26-27 Ιουνίου θα γίνουν γνωστοί οι βαθμοί – Έναν μήνα μετά οι βάσεις
    επομενο Στο Ρόζενταλ θα… χτιστεί ο νέος ΟΦΗ

    σχετικα νεα

    Εκτακτο δελτίο της ΕΜΥ: Ερχονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα

    07/11/2025, 2:45 μμ

    Ν/σ για φορολογική μεταρρύθμιση – Το απόγευμα η ονομαστική ψηφοφορία

    07/11/2025, 12:39 μμ

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Γιατί εκτοξεύτηκαν οι δηλωμένες υπερωρίες

    07/11/2025, 11:30 πμ

    Ν. Δένδιας: «Εθνική αναγκαιότητα η οικοδόμηση ενός αυτάρκους αμυντικού οικοσυστήματος»

    06/11/2025, 11:58 μμ

    Συνάντηση Μητσοτάκη-Κάλας: «Η Ελλάδα αποτελεί πυλώνα γεωπολιτικής και οικονομικής σταθερότητας»

    06/11/2025, 9:01 μμ

    Προκαταρκτική έρευνα από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Σερρών μετά την καταγγελία Σούντγκρεν για στημένους αγώνες

    06/11/2025, 8:29 μμ
    Ροη ειδησεων

    Εκτακτο δελτίο της ΕΜΥ: Ερχονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα

    07/11/2025, 2:45 μμ

    Αγροτοκτηνοτρόφοι: Ετοιμάζουν μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα – Η ΕΑΣΗ θα καλύψει τα εισιτήρια των κρητικών

    07/11/2025, 2:15 μμ

    Με κεκτημένη ταχύτητα απέναντι στην Παρτιζάν

    07/11/2025, 1:56 μμ

    Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Μεγάλη αναβάθμιση της παρουσίας και του ρόλου της Αστυνομίας στο νησί

    07/11/2025, 1:39 μμ

    Έξυπνες διαβάσεις έξω από 7 σχολεία του Δήμου Μαλεβιζίου για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μαθητών

    07/11/2025, 12:50 μμ

    Ν/σ για φορολογική μεταρρύθμιση – Το απόγευμα η ονομαστική ψηφοφορία

    07/11/2025, 12:39 μμ

    «Δεν θα κάνουν κουμάντο οι νταήδες»: Ο Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε μέτρα από το Ηράκλειο μετά το μακελειό στα Βορίζια

    07/11/2025, 12:16 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}