Ο Ιωάννης Νικηφόρος, ασφαλιστικός σύμβουλος, μιλά για τις αλλαγές που προβλέπονται με τα συμβόλαια ιδιωτικής ασφάλισης, τον τρόπο παροχής υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας και τα «τερτίπια» συγκεκριμένης ασφαλιστικής εταιρείας, που απαιτεί από τους ασφαλισμένους να πληρώνουν πριν λάβουν τις υπηρεσίες.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Έχουμε Θέμα» με τη Μαρία Σπυριδάκη και τη Μαρία Γιαμπουλάκη, τονίζει ότι πρακτικά δεν αλλάζουν τα συμβόλαια αλλά ορισμένοι όροι για όσα συμβόλαια είναι παλιά, από την εποχή του 1990 και αναφέρουν ότι η ασφαλιστική εταιρεία επιστρέφει στον πελάτη τα έξοδα που έχει πληρώσει για παροχές υγείας, προσπαθώντας να αναγκάσει τους ασφαλισμένους, είτε να διακόψουν, είτε να αλλάξουν συμβόλαιο, με νέους όρους και αυξημένα ασφάλιστρα.
Όπως λέει, το θέμα αφορά περίπου 17.000 ασφαλισμένους οι οποίοι μετά από τόσα χρόνια, και μεγαλώνοντας σε ηλικία, θα είναι πιο πιθανό να κάνουν χρήση του συμβολαίου, το οποίο ωστόσο με τους παλιούς όρους και τα σταθερά ασφάλιστρα, δεν συμφέρει την εταιρεία, οπότε και προχωρά σε πιέσεις προς τους ασφαλισμένους.
Ο ίδιος αναφέρεται σε ορισμένα παραδείγματα υπογραμμίζοντας ότι ναι μεν είναι νόμιμο αλλά δεν είναι ηθικό, συμπληρώνοντας πως με το νέο καθεστώς, ένας ασφαλισμένος θα πρέπει να κάνει χρήση υπηρεσιών υγείας, να πληρώσει από την τσέπη του, και στην συνέχεια με τα κατάλληλα παραστατικά και να τα υποβάλει στην ασφαλιστική εταιρία για να διεκδικήσει πίσω τα χρήματά του.
Κλείνοντας υποστηρίζει ότι με αυτήν την τακτική χάνεται η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις ασφαλιστικές εταιρείας, καλώντας τους πολίτες να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα «μικρά γράμματα» των συμβολαίων και να προσέχουν τι υπογράφουν ενώ τέλος τονίζει την ανάγκη να πρυτανεύσει η λογική και μετά τις πολιτικές παρεμβάσεις, η συγκεκριμένη εταιρεία θα πάρει πίσω αυτό το μέτρο.