Μεγάλη ικανοποίηση στις τάξεις της κυβέρνησης…
Η υπογραφή της σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά–Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, βάζει την Κρήτη… σε άλλο επίπεδο.
Υπουργοί και βουλευτές της της Νέας Δημοκρατίας βλέπουν σαφώς ευχαριστημένοι τις εξελίξεις και κάνουν λόγο για έργο-ορόσημο…
Γ. Κεφαλογιάννης: Iστορικό ορόσημο για την Κρήτη
Δήλωση Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολίτικης Προστασίας, Βουλευτή Ρεθύμνου: Ο Νέος Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης υπήρξε από την αρχή της κοινοβουλευτικής μου πορείας βασική αναπτυξιακή προτεραιότητα για το Ρέθυμνο και για ολόκληρη την Κρήτη. Από το 2012 έως σήμερα, παρακολουθώντας στενά την πορεία του έργου, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η διαδρομή όχι μόνο ήταν ανηφορική αλλά συνοδεύτηκε από αποσπασματικές λύσεις, καθυστερήσεις, λάθη και πισωγυρίσματα, που συχνά έθεσαν σε διακινδύνευση τον σχεδιασμό ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού δικτύου.
Σημείο καμπής για το έργο υπήρξε το 2019, όταν με ισχυρή πολιτική βούληση, μπήκε για πρώτη φορά σε στέρεες βάσεις. Ως ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επιλέξαμε τη στρατηγική της συστηματικής και αθόρυβης προετοιμασίας – όχι των εντυπωσιακών εξαγγελιών, αλλά της ουσίας: της πλήρους μελετητικής ωρίμανσης, της θεσμικής συνεργασίας και της εξασφάλισης της απαιτούμενης χρηματοδότησης.
Σε αντιδιαστολή με όλες τις κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών που σε θεωρητικό επίπεδο αναγνώριζαν την αναγκαιότητα του ΒΟΑΚ χρειάστηκε μια Κυβέρνηση να μετατρέψει τη διακηρυγμένη πρόθεση σε πράξη. Η στρατηγική, ο σχεδιασμός και η εξασφάλιση του χρηματοδοτικού μοντέλου φέρει καθαρά τη σφραγίδα της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως τίποτα από όσα έγιναν δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη συνεχή καθοδήγηση και τη σταθερή στήριξη του Κρητικού Πρωθυπουργού, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά.
Η σημερινή υπογραφή της σύμβασης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο αποτελεί ιστορικό ορόσημο για την Κρήτη. Το μεγαλύτερο έργο υποδομής του νησιού περνάει από τη φάση του σχεδιασμού στη φάση της υλοποίησης. Ένα έργο που σε λίγα χρόνια θα εξυπηρετεί με ασφάλεια και ταχύτητα τις μετακινήσεις χιλιάδων πολιτών και επισκεπτών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι εργάστηκαν με αφοσίωση και επιμονή αυτά τα χρόνια, ώστε να φτάσουμε σε αυτή την ημέρα. Το Ρέθυμνο, η Κρήτη, αλλά και η Ελλάδα ολόκληρη κάνουν σήμερα ένα ακόμη σημαντικό βήμα μπροστά.
Σ. Βολουδάκη: Η αρχή για ένα καλύτερο μέλλον
Η ανάρτηση της Σέβης Βολουδάκη, υφυπουργού μετανάστευσης και ασύλου, βουλευτή Χανίων: Υπογράφηκε η σύμβαση για τον ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά–Ηράκλειο. Ένα μεγάλο, εμβληματικό έργο που αφορά κάθε πολίτη, κάθε επισκέπτη, κάθε οικογένεια. Η σημερινή υπογραφή δεν σηματοδοτεί μόνο την έναρξη ενός κρίσιμου έργου υποδομής. Είναι η αρχή για ένα καλύτερο μέλλον για τα Χανιά και για ολόκληρη την Κρήτη.
Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που αλλάζει το αναπτυξιακό αποτύπωμα του τόπου μας, ενισχύει την τοπική οικονομία, προσελκύει επενδύσεις και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής των πολιτών.
Τα Χανιά αποκτούν έναν σύγχρονο, ασφαλή και λειτουργικό οδικό άξονα, που θα λειτουργήσει ως καταλύτης για την εξωστρέφεια, την τουριστική ανάπτυξη, τη στήριξη της παραγωγής και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Η Κρήτη γυρίζει σελίδα. Και τα Χανιά βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της νέας αναπτυξιακής δυναμικής.
Λ. Αυγενάκης: Σημαντική μέρα για τον τόπο μας
Η ανάρτηση του βουλευτή Ηρακλείου της Ν.Δ.: Σημαντική ημέρα σήμερα! Υπογραφή Σύμβασης για τη μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του μεγαλύτερου τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, που θα συνδέει το Ηράκλειο με τα Χανιά.
Η σημερινή μέρα είναι σημαντική για τον τόπο μας, την Κρήτη μας, τους πολίτες και τους επισκέπτες του νησιού μας, την οικονομική ανάπτυξη και τον τουρισμό, την ασφάλεια και της ευημερία της κοινωνίας μας.
Μετά από προσπάθειες και αγώνες ετών, ξεπεράσαμε τις δυσκολίες και τα εμπόδια. Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του τμήματος Ηράκλειο – Χανιά, με προαίρεση έως την Κίσσαμο, σηματοδοτεί την εκπλήρωση των δεσμεύσεων της Κυβέρνησης μας και προσωπικά του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ θα συνδέει το δυτικό με το ανατολικό άκρο της Κρήτης, αναβαθμίζοντας δραστικά την ασφάλεια των οδικών μεταφορών και διευκολύνοντας τις μετακινήσεις και τις μεταφορές στο νησί. Η οδική ασφάλεια αποτελεί κρίσιμο ζήτημα και ο φόρος αίματος που πληρώνουμε στην Κρήτη είναι πολύ βαρύς. Τα έργα οδικής ασφάλειας στο υφιστάμενο τμήμα, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του τμήματος Ηράκλειο-Χανιά θα συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Ο ΒΟΑΚ, ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής στην Ελλάδα, με συνολικό προϋπολογισμό 1,75 δισεκατομμύρια ευρώ, γίνεται πραγματικότητα και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος πενταετίας. Όπως επανέλαβε ο Πρωθυπουργός ο ΒΟΑΚ θα εκτείνεται από τη Σητεία έως το Καστέλι Κισσάμου. Σήμερα ξεκινά η υλοποίηση ενός σημαντικού έργου που αλλάζει το παρόν και το μέλλον της Κρήτης, δημιουργεί συνθήκες οδικής ασφάλειας και περαιτέρω ανάπτυξης του τόπου μας.
Το επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι ο Νότιος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΝΟΑΚ). Ένα έργο για το οποίο κάναμε σήμερα επιμέρους συζήτηση με τον Πρωθυπουργό και με τη συμμετοχή των Δημάρχων Φαιστού Γρ. Νικολιδάκη και Γόρτυνας Μ. Κοκολάκη και του Αντιδημάρχου Φαιστού Γ. Φασομυτάκη.
Προχωράμε μπροστά για μια Κρήτη με σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές, που δημιουργούν προοπτικές για οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη σε όλους τους κλάδους από τον πρωτογενή τομέα και τη μεταποίηση, έως τον τουρισμό, τις μεταφορές και τις υπηρεσίες και θέτουν τις βάσεις για την περαιτέρω
ευημερία των πολιτών και των επισκεπτών μας.
Αλ. Μαρκογιαννάκης: Μια ιστορική μέρα σήμερα για την Κρήτη
Η δήλωση του βουλευτή Χανίων ΝΔ: Η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης για την κατασκευή του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χανιά-Χερσόνησο με προαίρεση το τμήμα Χανιά-Κισσάμου, συνολικού μήκους 187 χιλιομέτρων, είναι μια σημαντική επένδυση στην ανάπτυξη, την οδική ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Κρήτης.
Ένα έργο που για χρόνια έμενε στα λόγια, παίρνει πλέον τον δρόμο της υλοποίησης. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε πράξη μια δέσμευση δεκαετιών. Με σχέδιο, επιμονή και σοβαρή δουλειά, ξεκινά η κατασκευή ενός από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής στην Κρήτη, ενός έργου που θα αλλάξει την καθημερινότητα και θα αναβαθμίσει ολόκληρο το νησί.
Ο νέος δρόμος θα έχει συνολικό μήκος 187 χιλιομέτρων. Το έργο περιλαμβάνει το βασικό τμήμα Χανιά–Ηράκλειο, μήκους 157 χιλιομέτρων, καθώς και το επιπλέον τμήμα Κίσαμος–Χανιά, μήκους 30 χιλιομέτρων, το οποίο εντάσσεται ως προαίρεση στη σύμβαση.
Ως βουλευτής Χανίων, νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση που συμβάλλουμε σε ένα έργο που αλλάζει την Κρήτη. Και συνεχίζουμε – με ευθύνη, συνέπεια και αποτέλεσμα.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.