ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 01/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Τεχνολογία»Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους

    Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους

    27/03/2025, 6:00 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Το TikTok έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, συνδυάζοντας αύξηση πελατολογίου με ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y – πολυεθνικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού – η πλατφόρμα μετρά πάνω από 1 δισ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με τον μέσο χρόνο χρήσης να φτάνει τα 52 λεπτά την ημέρα. Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση. Ιδιαίτερα για τη Gen Z, λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες, συχνά αντικαθιστώντας τη Google. Το TikTok αλλάζει την αγοραστική κουλτούρα Το 71% των χρηστών όπως αναφέρεται στο χρηστικό οδηγό της GY, δηλώνει ότι κάνει αυθόρμητες αγορές μέσω της πλατφόρμας. Οι τάσεις του TikTok διαμορφώνουν παγκόσμια κουλτούρα – από μουσική και μόδα μέχρι το λεξιλόγιο της καθημερινότητας. Ταυτόχρονα η viral δυναμική του (περιεχόμενο εξαιρετικά διαδεδομένο) απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά από τις επιχειρήσεις που θέλουν να επωφεληθούν. Οι βασικοί τύποι trends στο TikTok που θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και να αντιδράσουν ανάλογα είναι! 1.Flash Trends – ζωής 72 ωρών, απαιτούν άμεση αντίδραση. 2.Cultural Moments – βασισμένα σε pop culture γεγονότα. 3.Evolving Trends – ξεκινούν τοπικά και εξελίσσονται σε mainstream. 4.Social Impact Trends – περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα. 5.Behavioral Shifts – νέες αισθητικές και συμπεριφορές κοινού. Όπως αναφέρει ο χρηστικός οδηγός της Generation Y για επιχειρήσεις, η επιτυχία στο TikTok βασίζεται σε 3 παράγοντες. Η άμεση προσαρμογή στις τάσεις, η δημιουργικότητα και ευελιξία στο περιεχόμενο και η άμεση αλληλεπίδραση (real-time engagement), χωρίς ανάγκη για μεγάλο διαφημιστικό budget. Ποιοι είναι όμως στο TikTok και τι περιμένουν; Οι millennials προτιμούν πρακτικό, εκπαιδευτικό και προϊόντικό περιεχόμενο. Η Gen Z επηρεάζεται από UGC & micro-influencers, επιζητά αυθεντικότητα. Οι παθητικοί χρήστες(passive users) καταναλώνουν περιεχόμενο για ψυχαγωγία και τάσεις χωρίς ενεργή συμμετοχή. Με τα σωστά εργαλεία, στρατηγική και δημιουργική προσέγγιση, το TikTok προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον ψηφιακό κόσμο. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΚυρ. Μητσοτάκης: Σημαντικές αυξήσεις αποδοχών στις Ένοπλες Δυνάμεις
    επομενο Είναι τελικά τα ολικής άλεσης καλύτερα για την υγεία μας; Να αποφεύγουμε ψωμί και ζυμαρικά;

    σχετικα νεα

    Πληροφορική: Οι νέοι τομείς επέκτασης, το ΑΙ, η άμυνα και οι επόμενες εξαγορές

    19/10/2025, 9:27 πμ

    Τι σημαίνει αν βλέπετε ένα διπλό σύμβολο Wi-Fi στην οθόνη του τηλεφώνου σας;

    11/10/2025, 2:15 μμ

    Μπαίνει γερά το Netflix και διεκδικεί αγώνες του Champions League

    09/10/2025, 3:28 μμ

    Νέα ανάπτυξη στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2024, σύμφωνα με έκθεση

    29/09/2025, 5:01 μμ

    Η ΑΙ στην εκπαίδευση: Επανάσταση ή Κίνδυνος;

    27/09/2025, 2:52 μμ

    710 στελέχη της αγοράς ICT συμμετείχαν στη βράβευση των κορυφαίων έργων της χρόνιας

    21/09/2025, 8:00 μμ
    Ροη ειδησεων

    Απονομή πιστοποιητικών Πρώτων Βοηθειών από το ΕΚΑΒ στους εργαζόμενους της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ηρακλείου

    01/11/2025, 8:20 μμ

    Ρεύμα: Αυξήσεις για τον Νοέμβριο ανακοινώνουν οι πάροχοι

    01/11/2025, 7:39 μμ

    Επιστολή στους ψηφιακούς κολοσσούς για την επαλήθευση ηλικίας με στόχο την προστασία των ανηλίκων

    01/11/2025, 7:02 μμ

    Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για τη βεντέτα στα Βορίζια

    01/11/2025, 6:34 μμ

    Σε ισχύ από σήμερα οι επιπλέον αμερικανικοί δασμοί στα εισαγόμενα φορτηγά και λεωφορεία

    01/11/2025, 5:43 μμ

    Βορίζια Ηρακλείου: Το αιματοβαμμένο πανηγύρι του 1955 – Ξυπνούν οι μνήμες από τον ανεξέλεγκτο κύκλο εκδίκησης

    01/11/2025, 5:23 μμ

    «Χάος» στα Βορίζια: Κλιμάκωση μακροχρόνιας αντιπαλότητας ανάμεσα σε δύο οικογένειες

    01/11/2025, 5:06 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}