Εικοσιπέντε (25) χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική συμπληρώνει φέτος η Eurobank, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από δύο (2) εκατομμύρια πελάτες μέσω του ψηφιακού της δικτύου, ενώ, με διαρκείς επενδύσεις και τον πελάτη σταθερά στο επίκεντρο, θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων.Σε μία εποχή, όπου η καινοτομία και η ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν προαπαιτούμενα για καταναλωτές και επιχειρήσεις, η Eurobank διευρύνει σταθερά τα προϊόντα και υπηρεσίες από ψηφιακά κανάλια προς όφελος των πελατών της. Πιστή στη δέσμευση για καινοτομία, ήδη από το 2000, η Τράπεζα πρωτοπορεί αξιοποιώντας σταδιακά όλες τις διαθέσιμες τεχνολογικές εξελίξεις, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα, εξυπηρέτηση 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο για κάθε ανάγκη του πελάτη:
*το Eurobank Mobile App για ιδιώτες και το Eurobank Business app για επιχειρήσεις,
*το e-Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις,
*το v–Banking, όπου ιδιώτες και επιχειρήσεις επικοινωνούν με τον προσωπικό τους Σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης,
*την Ψηφιακή Θυρίδα που δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής στα κανάλια της Eurobank, για αγορά προϊόντων & υπηρεσιών,
*το Open Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί κεντρικό πυλώνα στη στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης του Ομίλου Eurobank, στον οποίο επενδύει δυναμικά, αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες του σε Ελλάδα και εξωτερικό, διευρύνοντας ποιοτικά και ποσοτικά τις υπηρεσίες του, ενώ, παράλληλα ενσωματώνει νέες, πρωτοποριακές λειτουργικότητες, μεταξύ άλλων και δυνατότητες που υποστηρίζονται από εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ενδεικτικά, στην Eurobank:
Εκτελούνται κατά μέσο όρο 000 ψηφιακές συναλλαγές σε κάθε λεπτό.
Διατίθενται πάνω από 000 συναλλαγές μέσω των ψηφιακών της καναλιών.
Με το 96% των εγχρήματων συναλλαγών στηνTράπεζα να γίνονται από τα ψηφιακά κανάλια της (εξαιρουμένων συναλλαγών με μετρητά), η Eurobank το 2024 σε σχέση με το 2023 κατέγραψε:
44% αύξηση των εγχρήματων συναλλαγών στο EurobankMobileApp.
75% αύξηση των ενεργών χρηστών του EurobankBusinessApp από τα νομικά πρόσωπα.
Οι επιδόσεις και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της Eurobank –που απολαμβάνει στα «app stores» (App store, Google Play) την υψηλότερη αξιολόγηση των εφαρμογών της από τους χρήστες της, ιδιώτες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα- αναγνωρίζονται και από διεθνείς φορείς. Μεταξύ άλλων, η Τράπεζα απέσπασε για 5η διαδοχική χρονιά το βραβείο της Καλύτερης Ψηφιακής Τράπεζας για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2024 από το Global Finance και ακόμα 11 βραβεία, για τις υπηρεσίες σε ιδιώτες και επιχειρήσεις στην εγχώρια αγορά.
Υλοποιώντας το αναπτυξιακό σχέδιο “Eurobank 2030”, η Τράπεζα εστιάζει σε ένα λιτό και απλό μοντέλο ψηφιακής τραπεζικής και διατηρεί σταθερά τον πελάτη στο επίκεντρο, με εξατομικευμένες λύσεις, αναβαθμισμένα ψηφιακά προϊόντα & υπηρεσίες και πρωτοποριακές λειτουργικότητες, όπως οι εικονικοί βοηθοί και τα εργαλεία διαχείρισης οικονομικών, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες._
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.