Ο Νίκος Χαλκιαδάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης, μιλά για την έλλειψη εποχικού προσωπικού, τις καταγγελίες για παρατυπίες μερίδας ξενοδόχων και τις πισίνες στα ξενοδοχεία οι οποίες από φέτος εξετάζεται το ενδεχόμενο να μπορούν να γεμίζουν με θαλασσινό νερό.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, επισημαίνει ότι ναι μεν το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού είναι υπαρκτό, ωστόσο στα ξενοδοχεία δεν είναι σε ανησυχητικά επίπεδα, λέγοντας πως πιθανόν ο αριθμός αυτός να κυμαίνεται στα 1.000-1.500 άτομα ενώ τα νούμερα που ακούγονται, τα χαρακτηρίζει υπερβολικά.
Για τις καταγγελίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων για παρανομίες και παρατυπίες μερίδας των ξενοδόχων, υποστηρίζει ότι υπάρχουν κάποιοι που παρανομούν, ωστόσο λέει πως αποτελεί μειοψηφία και δεν χαρακτηρίζει τον κλάδο, καθώς η πλειονότητα των ξενοδόχων είναι σοβαροί εργοδότες.
Όσον αφορά το κλίμα και τις προκρατήσεις για την ερχόμενη τουριστική σεζόν, σημειώνει ότι ξεκίνησε αρκετά δυναμικά ενώ τέλος αναφέρεται και στο θέμα με τις πισίνες που από φέτος θα μπορούν να γεμίζουν με θαλασσινό νερό, λόγω της λειψυδρίας στο νησί και τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν το ζήτημα αυτό.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα με το θαλασσινό νερό στις πισίνες ο κ. Χαλκιαδάκης λέει πως εξετάζεται πολύ σοβαρά από τους ξενοδόχους, ωστόσο υπάρχει προβληματισμός κυρίως για τον τρόπο μεταφοράς του νερού από τη θάλασσα αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των εγκαταστάσεων. Ο ίδιος αναφέρει πως μπορεί αυτό να δώσει μια λύση με δεδομένο το πρόβλημα της λειψυδρίας στην Κρήτη αν και επισημαίνει πως οι πρώτες αντιδράσεις από τους tour operators δεν είναι θετικές αφού συνήθως οι τουρίστες προτιμούν το γλυκό νερό στις πισίνες.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.