ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Πέμπτη, 30/10/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Σούπερ μάρκετ: Επιπλέον τζίρος 328 εκατ. στους έντεκα μήνες του 2024

    Σούπερ μάρκετ: Επιπλέον τζίρος 328 εκατ. στους έντεκα μήνες του 2024

    26/12/2024, 9:16 πμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Αυξημένος κατά 328 εκατομμύρια ευρώ είναι φέτος ο τζίρος για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά στο εντεκάμηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου, συγκρινόμενος με το αντίστοιχο ποσό του εντεκάμηνου 2023. Στοιχεία του Market View της εταιρείας μετρήσεων αγοράς στο κανάλι των σούπερ μάρκετ, Circana, δείχνουν ότι ο τζίρος φέτος έφτασε τα 10,87 δισεκατομμύρια ευρώ, από 10,54 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι. Οι πωλήσεις στα βασικά αυτά αγαθά αυξήθηκαν 3,1% στο διάστημα αναφοράς, έναντι 10,3% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό της περσινής χρονιάς. Θυμίζουμε επίσης ότι ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Νοέμβριο ανήλθε στο 3%, σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία της Eurostat, έναντι 2,9% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 και 3,1% τον περασμένο Οκτώβριο, κινούμενος σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα από το 2023 και το 2022, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της τάσης αύξησης των τιμών. Να σημειωθεί ότι στο σύνολό τους τα ταχυκίνητα αγαθά εμφάνισαν οριακή μείωση τιμής στο εντεκάμηνο κατά 0,1%. Ωστόσο τα τρόφιμα συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση κατά 0,8% σε αντίθεση με τα προϊόντα ατομικής περιποίησης που εμφάνισαν μείωση τιμής κατά -3,8% και τα προϊόντα σπιτιού που είχαν μείωση κατά -2,2%.

    Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων από τα τρόφιμα

    Επιμερίζοντας τις πωλήσεις των βασικών αγαθών στους έντεκα μήνες του 2024, τα 8,9 δισεκατομμύρια ευρώ αντιστοιχούν σε πωλήσεις τροφίμων, τα 923 εκατομμύρια ευρώ σε είδη προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς και τα 837 εκατομμύρια ευρώ σε είδη καθαριότητας και φροντίδας σπιτιού, ενώ ένα μικρό μέρος που αντιστοιχεί το στο 2% των συνολικών πωλήσεων, σε άλλα προϊόντα. Αυτό που παρατηρείται είναι η συνεχιζόμενη οριακή μείωση των τιμών, σε ποσοστό 0,1%, το οποίο ωστόσο είναι ελάχιστο για να επηρεάσει ουσιαστικά τη διακύμανση των τιμών στα ράφια των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και να αποτυπωθεί στον προϋπολογισμό των Ελλήνων καταναλωτών. Κι αυτό διότι τα τελευταία δυόμισι και πλέον χρόνια οι αυξήσεις στα βασικά αγαθά άγγιξαν κατά μέσο όρο περίπου το 25% έως 30%. Σε ό,τι αφορά τις επιμέρους βασικές κατηγορίες αγαθών, τα τρόφιμα παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό συμβολής στην ανάπτυξη των πωλήσεων με 4,1%, ενώ αρνητική με -0,5% και με 0,4% είναι η συμβολή των προϊόντων ατομικής υγιεινής και ομορφιάς και καθαριότητας σπιτιού αντίστοιχα, δεδομένου ότι οι δύο τελευταίες κατηγορίες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη μείωση τιμών. Τη μεγαλύτερη συμβολή την ανοδική τάση των πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, έχουν τα τρόφιμα.
    Η διακύμανση πωλήσεων σε αξία για τις βασικές κατηγορίες
    Συσκευασμένα τρόφιμα: 1,6% Σνακ: 3,4% Γαλακτοκομικά: 4,2% Κατεψυγμένα τρόφιμα: 5,3% Μαγειρικά συμπληρώματα, μπαχαρικά: 4,4% Μη αλκοολούχα – αναψυκτικά: 6,9% Αλκοολούχα ποτά: 6,5% Προϊόντα ατομικής περιποίησης – ομορφιάς: 3% Προϊόντα ατομικής υγιεινής: -4,2% Καθαριστικά σπιτιού: 0% Λοιπά καθαριστικά προϊόντα: -1,1% Η διακύμανση πωλήσεων σε τεμάχια για τις βασικές κατηγορίες Συσκευασμένα τρόφιμα: 1,5% Σνακ: 0,2% Γαλακτοκομικά: 6,8% Κατεψυγμένα τρόφιμα: 5,4% Μαγειρικά συμπληρώματα – μπαχαρικά: 1,8% Μη αλκοολούχα – αναψυκτικά: 5,4% Αλκοολούχα ποτά: 6,6% Προϊόντα ατομικής περιποίησης και ομορφιάς: 4,5% Προϊόντα ατομικής υγιεινής: 2,2% Καθαριστικά σπιτιού – απορρυπαντικά: 3,2% Λοιπά καθαριστικά προϊόντα: 0,7%

    Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προωθητική ένταση

    Σε ό,τι αφορά την προωθητική ένταση των προϊόντων στα ράφια, τα προϊόντα ατομικής περιποίησης και ομορφιάς παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό, καθώς το 28,7% των πωλούμενων προϊόντων τελούν υπό καθεστώς προσφοράς. Ακολουθούν τα προϊόντα φροντίδας σπιτιού με το 26,1% των πωλούμενων αγαθών να είναι σε προσφορά και τα τρόφιμα με 25,2 των προϊόντων που πωλούνται από τη συγκεκριμένη κατηγορία να βρίσκεται σε προσφορά. Πηγή: capital.gr
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΚακοκαιρία και χιόνια στα ορεινά…
    επομενο Συνεδριάζει την Παρασκευή η Δημοτική Επιτροπή

    σχετικα νεα

    Μετά από τρία χρόνια τέλος στο καλάθι του νοικοκυριού – Τι έρχεται

    30/10/2025, 4:27 μμ

    Στο 8,2% η ανεργία τον φετινό Σεπτέμβριο

    30/10/2025, 2:35 μμ

    Πληρωμές 950 εκατ. ευρώ σε παραγωγούς τον Νοέμβριο – Κ. Τσιάρας: «Χρειάζεται σοβαρότητα στην αντιμετώπιση της ευλογιάς»

    30/10/2025, 2:14 μμ

    Φόροι: Πάνω από 8 στα 10 ευρώ πληρώνονται στην ώρα τους – Τα «σκορ» σε ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος

    30/10/2025, 1:14 μμ

    Τσάπαλος: Επίδομα 250 ευρώ σε συνταξιούχους και επιστροφή ενοικίου – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία

    30/10/2025, 12:01 μμ

    Νέα έφοδος της Οικονομικής Αστυνομίας στον ΟΠΕΚΕΠΕ

    30/10/2025, 11:40 πμ
    Ροη ειδησεων

    Άννα Μπιθικώτση: «Στον Μπιθικώτση άκουγα απλά τη φωνή του πατέρα»

    30/10/2025, 4:49 μμ

    Ιωάννα Δημητρακοπούλου – Κουταβά: «Χωρίς επαρκή περίθαλψη μεγάλο ποσοστό των πολιτών»

    30/10/2025, 4:45 μμ

    Θανάσης Κατσαρής: «Τον δήμαρχο ζητήσαμε να δούμε, όχι τον Πάπα… – Μας αγνοεί επιδεικτικά»

    30/10/2025, 4:42 μμ

    Βασίλης Κατσικανδαράκης: «Άδικη και ακατανόητη η απομάκρυνση του Λιμενάρχη Χανίων»

    30/10/2025, 4:40 μμ

    Γιάννης Βερυκάκης: «Είναι δεκάδες τα προβλήματα, όχι μόνο οι επιδοτήσεις»

    30/10/2025, 4:37 μμ

    Γιώργος Βενιεράκης: «Κλείνουμε τον κόμβο Σπηλίου μέχρι να πάρουμε ουσιαστικές λύσεις»

    30/10/2025, 4:35 μμ

    Μετά από τρία χρόνια τέλος στο καλάθι του νοικοκυριού – Τι έρχεται

    30/10/2025, 4:27 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}