Ο Χαράλαμπος Πιτσώλης είναι ο πρωταθλητής στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με τον Παναγιώτη Καραϊσκό να ακολουθεί στην 2η θέση.
Ο Χαράλαμπος Πιτσώλης ήταν ο μεγάλος νικητής στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, με τον αθλητή του Γιώργου Ζώρζου να ανατρέπει τα δεδομένα στα τελευταία χιλιόμετρα κερδίζοντας τον περσινό νικητή και μεγάλο φαβορί Παναγιώτη Καραΐσκο.
Ο Πιτσώλης τερμάτισε σε 2:18:56, με αποτέλεσμα να καταρρίψει το δικό του προσωπικό ρεκόρ, με 2:20:22 στον μαραθώνιο της Βιέννης τον Απρίλιο του 2024.
Ο Καραΐσκος με σφιγμένα τα δόντια πέρασε δεύτερος την γραμμή του τερματισμού με 2:19:50, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Μενής του Παλαιού Φαλήρου με 2:21:40.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Πιτσώλης είχε κερδίσει τον Μαραθώνιο το 2022, κάτι που κατάφερε να κάνει και φέτος.
Πηγή: ellada24.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.