Ο Γιάννης Λιονάκης, πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Προστασίας από τα Τροχαία Ατυχήματα, μιλά για οδικά έργα στην Κρήτη, τον νέο ΒΟΑΚ και τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας, με αφορμή την επίσκεψη του υπουργού Υποδομών, Χρ. Σταϊκούρα.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, αναφέρεται στα προβλήματα του οδικού δικτύου στο νησί, λέγοντας πως ο υπουργός προέβη σε αόριστες δεσμεύσεις για παρεμβάσεις που δεν περιλαμβάνουν ούτε κοστολόγηση, ούτε χρονοδιαγράμματα, ενώ υποστηρίζει ότι συνεχώς μιλάμε για αυτονόητα πράγματα όπως ο φωτισμός, οι κλαδοκοπές και ο διαχωρισμός των λωρίδων κυκλοφορίας.
Παράλληλα μιλά για τις τεράστιες καθυστερήσεις που παρατηρούνται σε έργα που έχουν ήδη εγκριθεί ή ξεκινήσει, επικαλούμενος έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου του 2023, που έλεγε ότι οι ανάδοχοι στα 2/3 των δημοσίων έργων ζητούν παρατάσεις που φτάνουν και τα 2,5 χρόνια.
Κλείνοντας σχολιάζει το γεγονός ότι η Σητεία μένει εκτός του νέου ΒΟΑΚ, αναφέρεται στο παράδειγμα της Ολύμπιας Οδού που χρειάστηκε 12 χρόνια για να ολοκληρωθεί ενώ θέτει προ των ευθυνών της και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.