Τα… χρειάστηκε και κάλεσε το 112 για βοήθεια

Βοήθεια μέσω του 112 ζήτησε ενώ πεζοπορούσε στο Οροπέδιο της Νίδας στον Ψηλορείτη, ένας 72 χρονος Φιλανδός, καθώς ένιωσε τις δυνάμεις του να τον εγκαταλείπουν.

Έτσι στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση που ολοκληρώθηκε πριν τις 11 το βράδυ με επιτυχία.

Άνδρες της πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ, αφού εντόπισαν τον τουρίστα τον μετέφεραν στον κεντρικό δρόμο όπου τον περίμενε φιλικό του πρόσωπο και με ιδιωτικό όχημα αναχώρησαν.

Ροή ειδήσεων

ΠΑΣΟΚ προς Π. Μαρινάκη: Καταδικάστηκαν για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των...

Τραγωδία στην Αγία Παρασκευή: Νεκρή πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Λεωφόρο Μεσογείων, στην Αγία...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες