Ο Νίκος Σκουλάς, αντιπεριφερειάρχης Συντονισμού και Υποστήριξης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Κρήτης, μιλά για τα έργα οδικού δικτύου στο νησί, την ανάγκη βελτίωσης της οδικής ασφάλειας αλλά και τα «λιμνάζοντα» έργα για παρεμβάσεις, που όπως αναφέρει, με ευθύνη της κυβέρνησης, δεν προχωρούν.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, τονίζει ότι υπάρχουν μελέτες για έργα που έχουν κατατεθεί στο Υπουργείο Υποδομών τα όποια όμως βρίσκονται στα συρτάρια, καθώς όπως λέει, «το κράτος δεν εμπιστεύεται την Αυτοδιοίκηση» ενώ αναφέρεται σε ορισμένα από αυτά για τα οποία υπάρχουν μελέτες από το 2018.
Όπως σημειώνει, αυτά τα χρήματα τα διαχειρίζεται το υπουργείο και αν τα έργα είχαν εγκριθεί και συμβασιοποιηθεί, η Περιφέρεια Κρήτης θα τα είχε εκτελέσει, υποστηρίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο, «ούτε το νέο υλοποιείται, ούτε το παλιό διορθώνεται». Υποστηρίζει δε, ότι το κράτος μιλάει για αποκέντρωση αλλά δεν το εννοεί, καθώς μιλά για αρμοδιότητες που παραχωρεί στην Αυτοδιοίκηση, αλλά δεν της χορηγεί πόρους, προσθέτοντας ότι η Περιφέρεια δεν μπορεί να εκτελεί τέτοια έργα χωρίς χρηματοδοτήσεις.
Αναφερόμενος στο έργο του νέου ΒΟΑΚ, τονίζει ότι για να ληφθούν τα 200 εκ. ευρώ που προέρχονται από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα πρέπει να έχει εκτελεστεί το 15% των έργων μέχρι το τέλος του 2025, συμπληρώνοντας ότι αν υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις, θα δημιουργηθεί κίνδυνος για αυτήν την χρηματοδότηση.
Τέλος μιλά για τα διόδια στον νέο ΒΟΑΚ, λέγοντας πως πλέον είναι τετελεσμένο γεγονός, υπογραμμίζοντας όμως ότι η Περιφέρεια θα έχει λόγο στο πού θα τοποθετηθούν ενώ κλείνοντας προσθέτει ότι είναι ανοιχτός προς κάθε πολίτη για ενημέρωση, τόσο των πεπραγμένων της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, όσο και των σχεδιαζόμενων έργων.