Με καταμετρημένο το 98.49% των ψήφων, ο Νίκος Ανδρουλάκης έρχεται πρώτος – Μάχη για τη δεύτερη θέση.
Με διαφορά 8,5 μονάδων προηγείται ο Νίκος Ανδρουλάκης με καταμετρημένο το 98.49% των ψήφων στις εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη νέας ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Χάρης Δούκας.
Συνολικά, έχουν ενσωματωθεί 914 εκλογικά τμήματα από τα συνολικά 928.
Ειδικότερα, λαμβάνουν:
Νίκος Ανδρουλάκης: 29.89%, με 88.052 ψήφους.
Χάρης Δούκας: 21.39%, με 62.998 ψήφους.
Παύλος Γερουλάνος: 21.15%, με 62.302 ψήφους.
Άννα Διαμαντοπούλου: 19.52%, με 57.503 ψήφους.
Μιχάλης Κατρίνης: 5.75%, με 16.926 ψήφους.
Νάντια Γιαννακοπούλου: 2.31%, με 6.795 ψήφους.
Πηγή: in.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.