Στροφή στα προϊόντα με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, τη φιάλη και το βαρέλι, περιορισμό της παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και βάρος στο HORECA και τη μικρή λιανική αποτελούν τους κύριους άξονες της νέας στρατηγικής της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) με στόχο να σταματήσει την οικονομική “αιμορραγία” και την επιστροφή της έπειτα από χρόνια σε κερδοφορία. Η εφαρμογή της νέας στρατηγικής μάλιστα συνοδεύεται πλέον και από ένα συνολικό rebranding για την εταιρεία αλλάζοντας την εικόνα των ετικετών της αλλά και την απόφαση για φρένο συνολικά στην παραγωγή ώστε να μην ξεπεράσει τα 200 χιλ. εκατόλιτρα σε ετήσια βάση και έτσι να διατηρήσει η εταιρεία το χαρακτηρισμό της «μικροζυθοποιίας».
Το σχέδιο επιστροφής της εταιρείας σε έναν ενάρετο οικονομικό κύκλο παρουσίασαν χθες σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νικήτας Ασπιώτης και ο οικονομικός διευθυντής Άγγελος Καρακυριάκος.
Το πλάνο της εταιρείας βασίζεται στην αξιοποίηση των σημαντικών επενδύσεων των τελευταίων ετών, όπως της νέας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής στην Αταλάντη, και την επικέντρωση στις συσκευασίες που παρουσιάζουν υψηλότερη κερδοφορία (γυάλινη φιάλη και βαρέλι) και έχουν να κάνουν με την αγορά HORECA. Μάλιστα η εταιρεία αυτή την στιγμή χτίζει το δικό της δίκτυο και την δική της ομάδα πωλήσεων και τα αποτελέσματα, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, είναι ήδη ορατά.
Στο κομμάτι της ιδιωτικής ετικέτας, όπως σημείωσε ο κ. Καρακυριάκος, πλέον η ΕΖΑ ακολουθεί επιλεκτική πολιτική αναφορικά με τις πωλήσεις της με κύριο κριτήριο την εξασφάλιση μεγαλύτερης κερδοφορίας. Ως εκ τούτου η δραστηριότητα, απ’ την οποία σήμερα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η εταιρεία έχοντας μεταξύ άλλων συνεργασία με την Lidl Ελλάς, αναμένεται να περιοριστεί στο μέλλον.