Ο Δήμος Ηρακλείου ξεκινά μία νέα τουριστική καμπάνια με τίτλο «loveHER | 5 Senses | 365 Days» και καλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το Ηράκλειο με όλες τις αισθήσεις τους, να απολαύσουν ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, πολιτισμό και γεύσεις.
Εξάλλου, ο Δήμος Ηρακλείου προσφέρει πολλές επιλογές για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου! Το απόγευμα της Πέμπτης παρουσιάστηκε η καμπάνια στον εξωτερικό χώρο του Heraklion Info Point στην Πλατεία Νικηφόρου Φωκά (Λιοντάρια).
Η καμπάνια έχει επιμεληθεί ο Δήμος Ηρακλείου δια της Αντιδημαρχίας Οικονομικών και Ανάπτυξης Τοπικής Οικονομίας σε συνεργασία με το Τμήμα Τουρισμού. Κατά τον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός, τόνισε πως το Ηράκλειο αποτελεί πύλη εισόδου για την Κρήτη και μπορεί να είναι, παράλληλα, ένας αυτοτελής προορισμός.
“Χρειάζεται πάθος, αφοσίωση, υπομονή και ικανότητα”, συμπλήρωσε και ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στο να γίνει πράξη η καμπάνια αυτή. Χαιρετισμό απέστειλε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί, ενώ μήνυμα σε βίντεο απέστειλε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.
Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Γιώργος Αγριμανάκης, τόνισε μεταξύ άλλων:
“Φανταστείτε τον ταξιδιώτη να ταξιδεύει ανάμεσα στα σοκάκια του Ηρακλείου και να γεύεται τα εδέσματα μας. Το όραμα μας για το Ηράκλειο πάει πιο πέρα από ένα όραμα. Θέλουμε ένα βιώσιμο και πράσινο εναλλακτικό τουρισμό που καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα πολλών ειδών τουρισμού όπως ο συνεδριακός τουρισμός. Το Ηράκλειο είναι ιδανικό για αθλητικό τουρισμό και για όσους είναι λάτρεις του τουρισμός. Επίσης είναι και ιδανικό μέρος για να ζει κάποιος και να δουλεύει σε κάποια άλλη χώρα του κόσμου”.
Το μενού της εκδήλωσης επιμελήθηκε η “δική μας” Νεκταρία Κοκκινάκη.