Τα βασικά μηνύματα της ΝΔ για την τελευταία προεκλογική εβδομάδα περιέχει το νέο σποτ της καμπάνιας που ξεκίνησε να προβάλλεται από χθες, φανερώνοντας και τις δύο βασικές στοχεύσεις της Πειραιώς για να αυξήσει την συσπείρωση, καθώς στο εκλογικό επιτελείο πιστεύουν ότι όλα θα κριθούν στη συμμετοχή.
Η πρώτη αφορά τους ψηφοφόρους της παράταξης ώστε να υπάρξει κινητοποίηση της κομματικής βάσης για να πάνε στην κάλπη της 9ης Ιουνίου και η δεύτερη με την προσέγγιση των ψηφοφόρων που προέρχονται από την διεύρυνση των τελευταίων ετών, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας και επαναφέροντας το σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη», το οποίο ήταν ο πυρήνας αυτής της διεύρυνσης. Η επιλογή να γίνει το γύρισμα στο Ζάππειο και η αναφορά του Πρωθυπουργού στον Κωνσταντίνο Καραμανλή, οποίος «υπέγραψε την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρώπη», απευθύνεται στον πυρήνα του κόμματος και κυρίως σε όσους νεοδημοκράτες φλερτάρουν με την αποχή.
«Ο κίνδυνος είναι η αδιαφορία», είπε χθες στην Πάτρα ο κ. Μητσοτάκης και ζήτησε από τα στελέχη του κόμματος «η συμμετοχή να είναι η πρώτη προτεραιότητα τους». Τις επόμενες ημέρες θα συνεχίσει να απευθύνεται στους πολίτες που ψήφισαν τη ΝΔ στις εθνικές εκλογές προτάσσοντας ένα θετικό αφήγημα. «Η ανεργία πέφτει. Η χώρα θωρακίζεται. Το κράτος ψηφιοποιείται, η ζωή μας μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη με όσα διεκδικούμε στην Ευρώπη. Η εθνική φωνή έχει τώρα μεγάλη δύναμη», όπως αναφέρει στο προεκλογικό σποτ του κόμματος.