Ποιο ήταν το συμπέρασμα από το σημερινό συνέδριο.
«Η Κρήτη είναι ένα brand από μόνο του αλλά μπορούμε να του προσθέσουμε κι άλλα», ήταν το συμπέρασμα από την πρώτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 2ου Περιφερειακού Συνεδρίου ΠΟΞ στο Ηράκλειο.
Στη διάρκεια της συνεδρίας τονίστηκε μεταξύ άλλων πως η Κρήτη ήδη έχει ακολουθήσει πολλές καλές πρακτικές, έχει ενισχύσει την διάθεση κρητικών προϊόντων μέσα από τις ξενοδοχειακές μονάδες και αξιοποιεί στο έπακρο όλες τις δυνατότητες.
Σε κάθε περίπτωση πάντως τονίστηκε πως θα μπορούσε να υπάρξει διασύνδεση του Τουρισμού με την έρευνα και την Καινοτομία στο πλαίσιο αφενός αξιοποίησης καλών πρακτικών κι αφετέρου ενίσχυσης του συνεδριακού κι επιστημονικού τουρισμού.
Αναφορικά με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, τονίστηκε η αναγκαιότητα ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού αποταμίευσης νερού και διαχείρισης των πόρων, καθώς επίσης κι η αναγκαιότητα εκπαίδευσης των παραγωγών.
Καταληκτικά, ειπώθηκε, επίσης πως ήδη υπάρχει μια μεγάλη συνεργασία Περιφέρειας , Ξενοδόχων και Ιδρυμάτων του νησιού, με την παράμετρο πως χρειάζεται να υπάρξει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από το κεντρικό κράτος.